|
[Oct. 27th, 2009|01:03 pm] |
|
|
|
Comments: |
tās ētikas normas, kas būtu jāņem vērā, strādājot reklāmas jomā (sākot no partneru/pasūtītāju līmeņa līdz pat taustāmajam gala produktam), līdzīgi kā tas ir žurnālistiem vai ārstiem vai pat muzeju un arhīvu direktoriem.
| From: | marija |
Date: | October 27th, 2009 - 03:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu bet, piemēram, kā tas varētu izskatīties: nu kā reklāmā, kur ir gan alkohola, gan drošas braukšanas reklāmas, varētu novilkt robežas?
ņemot vērā, ka neesmu ar šo jomu saistīta nemaz, tāpēc šaubos, vai varu tev pāris paragrāfos nosaukt kādas visiem saistošas kārtulas un minēt evenuālos 'krēslas zonas' risinājumus, taču, jāatzīmē, ka UK un NL šāda lieta ir visai aktuāla un ir diezgan atstrādāta kā PR&reklāmas uzņēmumos, tā arī no eventuālā pasūtītāja un valsts institūciju uzraugošās puses un ļaudīm nenāk prātā teikt 'man maksā, es izdaru un tālāk neko nezinu'. Kā arī šajās valstīs biežāk ir sastopama publiska šūmēšanās un reakcija-ar-sekām uz 'reklāmām', tā kā rekl. darbojas tādā teritorijā, kurā satek visai daudz sensitīvi un mainīgi aspekti (visādi kultūras konteksti, zīmes un nozīmes, sociālais stafs blablabla), kurpretī LV ir pāris "guru", kas čurā uz galvas un stāsta, ka visi muļķi, kas nepriecājas, ka silts lietutiņš līst
| From: | marija |
Date: | October 27th, 2009 - 04:10 pm |
---|
| | | (Link) |
|
mums tak ir reklāmas likums. un ētiskās robežas, ja nemaldos, nosprauž katra kompānija pati. | |