Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Jun. 26th, 2014 02:17 pm

Ir jauki interesēties par dažādām teorijām, bet patiesi noticot un pārāk uzcītīgi tādām sekojot var sanākt attapties kā feministei Bovuārai - piegādājot vīram mīļākās.

7 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]src
Date:June 26th, 2014 - 02:43 pm
(Link)
mīļākās teorijas?
From:[info]heda
Date:June 26th, 2014 - 02:57 pm
(Link)
Bail pieminēt - ja nu kā sauc, tā atskan :)
From:[info]krii
Date:June 26th, 2014 - 09:59 pm
(Link)
Domā, ka viņa attapās nelaimīga?:)
Ja nu kas, man šķiet, ka viņi ar Sartru nebūtu gribējuši, lai viņus sauc par sievu un vīru - ne velti viņi nelaulājās. Un vispār tā sieviešu žurnālu pozīcija "ai, kāds Sartrs bija jāklis, ai, nabaga Bovuāra" nav gluži precīza, ja biogrāfijas papēta rūpīgāk.
From:[info]heda
Date:June 26th, 2014 - 11:11 pm
(Link)
Pakārtošanās ir un paliek pakārtošanās. Viņai noteikti bija ļoti labs teorētiskais pamatojums, kāpēc tas bija feministiskāk nekā mazāk apgaismoto māsu aprobētie paņēmieni līdzīgas situācijas risinot ar slotas un pannas palīdzību :)
From:[info]krii
Date:June 27th, 2014 - 12:27 pm
(Link)
Iespējams, ka pakārtošanās šajā situācijā ir saskatāma tikai, caur mūsu prizmu skatoties un mūsu olekti liekot citu dzīvēm klāt.:)
T.i., "aijaijai - tik ģeniāla, tik brīva sieviete un nespēja panākt, lai vecis nelaiž pa kreisi" pati par sevi ir pozīcija, kas manuprāt ar Bovuāru un viņas attieksmi pret sekusalitāti nav īsti saistāma.
Taču jā, patriarhālo kodolģimeņu atbalstītājas viņas vietā noteikti būtu nelaimīgas, tas ir 100% skaidrs.:)
From:[info]heda
Date:June 27th, 2014 - 03:24 pm
(Link)
Par olekti ņemts vien viņas pašas "Otrais dzimums" un "Mandarīni", no turienes arī aizdomāšanās par teoriju un pēcteorijas attapšanos :)
From:[info]krii
Date:June 27th, 2014 - 04:38 pm
(Link)
Tomēr interpretācija vienmēr ir un paliek paša interpretētāja domu un jūtu projekcija.