June 2014   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Posted on 2014.06.16 at 12:09
Apnika klusēšanas tradīcijas un stulbais snobisms.

Posted on 2014.06.04 at 00:22
Viss! Man vajag atpakaļ. Seksīgos vīriešus un sievietes un labu ēdienu.

Posted on 2014.05.19 at 22:07
Nebūtu elektronikas un tas smagais, nezinu kā es varētu pamācīties.un vai vispār varētu.Tas ir kā sapīpēties,bet labāk, jo it kā esi skaidrā,bet viss iet ātrāk.Vai vismaz rodas tāda ilūzija.

Posted on 2014.04.30 at 12:16
Man ir vairāki iemesli braukt atpakaļ. Bet patreiz esmu tādā situācijā, ka visvairāk man pietrūkst mani mīļie jaukie un super seksīgie mīļākie,kas paši labi saprot, ka ir tikai mīļākie un necenšās neko uzspiest. Bet mūs vieno ļoti stipras emocionālas saites.
Tai pašā laikā situācija šeit patreiz ir gluži pretēja. Ziemeļnieki, kas vai nu cenšās ielekt attiecības mega ātri, vai ir auksti un emocionāli nepieejami. Kāpēc šeit neeksistē 3 mēneši for fun? Un draugi ar benefitiem. Kas to lai zina. Varbūt es vienkārši visu laiku ar nepareizajiem ietusēju.

Posted on 2014.04.23 at 22:12
Katru reizi kļūstot nopietnāka es iebraucu atpakaļ bohēmā. Nespēja pārorientēties. Nevar gribēt pēkšņi no bohēmista mājsaimnieci.punkts.

Posted on 2014.04.21 at 00:17
Viņam vajag man nevajag. Man vajag viņam nevajag. Līdz vienu dienu pēkšņi abiem vajag.Kā tas tā loģiski tomēr viss sakārtojas.

Posted on 2011.08.08 at 22:53
Nē tiešām.Tik ļoti atšķirīgs ir individuālists un bara individuālists.Tik ļoti traucējoši tas reizēm ir. Pilnīgi citāda domāšana.Lai I saprastu B ļoti jāsasprindzinās un jāiejūtās citā lomā.Pavisam svešā.Bet nekad nav saprotami mērķi rīcībai. Ne vienā ne otrā gadījumā.Un tāda ir pretpolu daba.

dvēsele

Posted on 2011.06.08 at 19:09
Rīta tumsā pamostoties kaijas bērnam nokrītot no jumta kaut kas tika salauzts iekšā,lai arī krietiens bija ārišķīgs.

Posted on 2011.02.12 at 21:09
Aizkadrs no 2009.gada Venēcijas biennales.nu es vairs nespēju īsti aptvert,kas man tajā visā tik ļoti piesaistīja.Bet raksts vienā žurnālā bija ļoti aizraujoši uzrakstīts,autor bija teiksim tā augsti patiesi un tai pat laikā rafinēti izteicies par savu ideju spēlēt kalnu pakājē klavieres.mūzika izmantota mākslā no pilnīgi citas puses. aizmirstot par instrumentu vērtību, par atkaņošanos,par jebkādu mūziķa domāšanu.atstājot tikai savu ilūzijas prieku un vērojumu par to,kas notiek šeit un tagad.atļaujot dabai sabojāt un gūt no tā kādu ekstāzi.nja.nebiju aizdomājusies.pēdējais,kas jau man likās kolosāli bija grupas moo? vai kā nu tie,kas intrumentālisti,tādi ļoti patiesi.kā komūna muzicējoša bija koncertējuši uz salas brīvā dabā un skatītāji bija daudz tālāk un tvēra skaņu.bet arī tas nebija true,jo tas bija mūziķu priekšnesums un,lai kāda būtu improvizācija un mākslas smaka,tomēr tur netika ne riskēts ne kā...divas pilnīgi nodalāmas kategorijas.Regnārs pieder drīzāk pie vizuālistiem.

The End. by Ragnar Kjartansson from OOO Estudio on Vimeo.


Posted on 2011.01.27 at 08:39
atkal jau manā dzīvē 1+1 nav 2 un tie 3. un 4.kungi lai iet ieskrieties,man pietiek ar tējkaroti patreiz un droši vien vēl visu ziemu.

Posted on 2011.01.23 at 13:27
Parov Stelar ir kaut kas tik ģeniāls.Ja mums Rīgā būtu šādas vietas ar dj,kur spēlē tik skaistu mūziku, varētu pat teikt,ka remiksētu džezu d'n'b manierē man naktsklubi būtu mājas. Jā,būs jāuztaisa kāda ballīte,kur visi dikten jestri dancā PS un tiem līdzīgo iespaidā. Un jāpaķer takš kāds ar saksafonu vēl līdz. Nē,nu es esmu pārāk sajūsmināta,lai tagad spētu domāt loģiski.Nē,nu varbūt varētu ieteikt karnevālā šitādu vienu zāli uztaisīt un vēl dabūt šitādu smieklīgu dejotāju,kas man pilnībā ieved ārprātā aiz sajūsmas: http://www.youtube.com/watch?v=twqM56f_cVo&feature=related

labākais klips pēcējā laikā redzētais:^^
http://www.youtube.com/watch?v=Ocz21hvYO8w&feature=player_embedded

Posted on 2011.01.22 at 13:46
interesanti, ka "kretīnisms" izrādās ir smadzeņu attīstības traucējums, ko visai viegli saķert, ja slims vairogdziedzeris,kas būtībā ir diezgan izplatīta kaite. Kas man tagad visi kretīni būs jāsauc par slimajiem?:D

Posted on 2011.01.18 at 22:47
"Cik man zināms, tad tikai senajiem grieķiem bija vīna un līksmības dievi- Bakhs un Dionīss. Mums toties ir Freids, mazvērtības kompleksi un psihoanalīzes-bailes no skaļiem vārdiem mīlestībā un pārāk skaļi politikā. Nožēlojama suga, vai ne?" Remarks
hah,šitais šodien kkur iespēra!

Posted on 2011.01.07 at 19:58
ha,šodien jautri iznāca. tā nokaitināja rinda copy pro, ka aizlaidos nesamaksājusi jopt, man bija palikušas 20 min līdz referāta nodošanas pēdējai minūtei.

Posted on 2011.01.03 at 18:50
tikko izlasīju vecu garām palaistu rakstu par provinciālo mākslu nu karoč par mūsu vistu bedri un papildus vēl uzzināju,ka jarmarkā šogad ir vismazāk pārdotais apjoms.

sapnis vai murgs vasaras naktī?

Posted on 2010.12.25 at 18:02
Biju baletā. Tas bija izsmiekls,un es tagad domāju, cik lielā mērā....
Šekspīra luga tika piesmieta manā skatījumā. Vai arī varbūt gluži vienkārši banalitāšu vienekāršības piesātinājuma dēļ es šo komēdiju īsti nespēju sagremot?Viss grozījās ap Atēnu valdnieka Tēseja un amazoņu pavēlnieces Hipolitas laulībām. Būtībā šis balets bija mānāmi līdzīgs teātrim, kas maksimāli labi tiek izpildīts bez runāšanas. Protams baletdejotāju sniegums mani apmierināja un dažos solo pat bija iespaidīgs un ar savu odziņu.Bet izrāde kopumā-monotona,garlaicīga...Tērpi krāsaini,spilgti.Nodrāzti,jēli.Kad izskanēja skaļš kāzu marš es nezināju vai man smieties vai gaudot.Tas patiešām spēj izsist no sliedēm.Jo pārējā aranžētā un uzradītā mūzika bija visai baudāma. Atceros vienu flažoletu,ko vijolnieki vnk perfekti izpildīja.un vispār,atmosfēra mūzikai bija burvīga. Bet par lomu sadalījumu,vienīgais akcents bija pievērsts fejām un vienam no amatniekiem,pārējie patiesi bija nožēlojami.(es šeit nerunāju par izpildījumu kā tādu,bet tieši par radītajiem tēliem)Katrā gadījumā kopsavilkums ir visai briesmīgs, likās,ka esmu nokļuvusi masu patēriņa preces bankā. Kā aizejot uz kino utml. Punktu pielika publika,kas bija atbaidoša. Aizmugurē stāvošās dāmas nebaidījās apspriest baletdejotāju mīkstumus un to kvalitāti un blakus sēdošie bērnu bari skaļi smējās un beigas bija visdrausmīgākās-visi sāka svilpt kā tādā futbola stadionā. Vienīgais ar ko šī izrāde atšķīrās no kino bija Tēseja, Hipolitas,amatnieka un feju horeogrāfija un muzikālais pavadījums.


p.s.publika pat bija drausmīgāka kā tradicionālā melnā vai desmetāla koncertā kur kāds sāk mošot.

Posted on 2010.12.23 at 19:36
mākslinieks reizē ir filosofs
žurnālists un psihoanalītiķis
pats par sevi saprotams arī amatnieks
skatītājam jābūt filosofam un analītiķim
citādi nevar
neveidojas tas ko dēvē par dialogu
vai pašanalīzi
vai apkārt notiekošā analīzi
vai vienkāršāk sakot
cita skatu punkta atrašanu

Posted on 2010.12.21 at 12:59
vien dien biju pie vecākiem un radās ģeniāla doma.nu sešas pēdas zem zemes sāk atstāt arī atspaidu realitētē. :D mēs sadomājām kā bīdīt savas prasmes caur paziņu apbedīšanas firmu. tik jāizvelk no putekļiem un jānotīra vecais stīgu instruments. un kkā jādabon normālas notis.citādi es tā skatos internetā patiešām viss ir nepilnīgs.izdomājuši uzvārīties uz klasiķiem!!!!!

Posted on 2010.12.20 at 21:52
šodien tik daudzas meitenes izskatās pēc zanēm. zanes?kas man ir zanes?nu tādas ar nedaudz iekrāsotu acs kaktiņu-tumsnēju,melnu vai zilu. ar kādu bizi vai bez matiem,ar nelielu devu agrāk aktīvo feministu saukļu izpratni, varbūt ar kādu krāsas baloniņu rokā un caurspīdīgu skatienu caur sienu, ar kādu poēziju rokā vai uz lūpām un kādu skaistu brunci šad tad mugurā.zanes ir tādas nedaudz pa gaisu un prom no tās pelēkās masas.nu...īstās zanes. ir jau arī tādas neīstas..

Posted on 2010.11.09 at 22:56
haaaaaa

Previous 20