Comments: |
neizklausās ticami, diez vai uz rezerves skrejceļa būtu kaut kādas 3 vai cik tur kameras, kas to pacelšanos nofilmēja, saliktas.
| From: | tjigra |
Date: | 13. Septembris 2011 - 18:41 |
---|
| | | (Link) |
|
Par rezerves skrejceļu hz, bet par to, ka bija pilns ar lidmašīnām lidostā un visa gaisa telpa virs pilsētas pilna, sakarā ar samitu, bija nepieciešams ātri atbrīvot skrejceļu, tad pilots baidījās zaudēt darbu un negriezās, lai vēlreiz veiktu ieskriešanos. Un pēc visa spriežos, šī ir ļoti ticama versija.
| From: | goddes |
Date: | 14. Septembris 2011 - 10:51 |
---|
| | | (Link) |
|
Šorīt dzirdēju, ka pilots neesot atlaidis stāvbremzi, izklausās pēc klasiskām bumbas novelšanām
| From: | tjigra |
Date: | 14. Septembris 2011 - 13:04 |
---|
| | | (Link) |
|
Da debīlam jābūt, lai tādu versiju izpirstu, cik zinu, ar tādu pat nevar sākt normāli braukt, nerunājot par kkāda ātruma uzņemšanu. Vienkārši - vieglāk uzvelt vainu jau murušajiem, nekā atzīt dzīvo vainu. + tur vēl teica, ka uz forumu tikai 08. sāka sabarukt, a huļi ta mūsu Urbanovičs (sagadīšanās pēc..) tur jau bija un ne tikai šitas pirdals.
Da nu, viss ar baltiem diegiem šūts. Diemžēl, nevienu neatgriezīs no augšas, bet nu gribētos, lai kāds dabūn pa kaklu. | |