Telemārketings II |
[8. Sep 2009|14:07] |
Viasat, piemēram, nomet trubu uzreiz pēc vienkārša jautājuma, kur dabūts tālruņa numurs. |
|
|
Comments: |
Normāli cilvēki tur nestrādā, a jaunajiem (cik dzirdēts, šiem baigā rotācija tur) nervi netur.
| From: | goddes |
Date: | 8. Septembris 2009 - 14:17 |
---|
| | | (Link) |
|
Un kā likums, slikti runājoši slāvi, tur krievu personāldaļa?
Man te viena kolēģe bija tur strādājusi, tikai un vienīgi sliktas atsauksmes par to kantori. Par personāldaļu gan neko smalkāk nezinu/neinteresējos.
| From: | tjigra |
Date: | 8. Septembris 2009 - 14:31 |
---|
| | | (Link) |
|
bļē, man no itamajiem pidariem jāatsakās. Palasīju atsauksmes, laikam, būs ziepes.
| From: | goddes |
Date: | 8. Septembris 2009 - 14:43 |
---|
| | | (Link) |
|
Labi ka mums vītais pāris pie radiatoriem rāda nepieciešamo un nav sliktas atsauksmes:)
es šitā noklausījos 16min kā man grib iesmērēt kaut ko no viasat, bet beigās pati biju līdz asarām pārsmējusies, jo viņam nekādi nesanāca nekas sakarīgs ko atbildēt uz maniem jautajumiem. Beigās čalīts taisnojās par to cik un kādas grāmatas lasa :D
| From: | goddes |
Date: | 8. Septembris 2009 - 16:43 |
---|
| | | (Link) |
|
jēziņ..16 minūtes ! o_O Tu esi vientuļa?:D Mans pacitības mērs ir ~2minūtes max, vēl tīk pēc jautājuma, vai man ir -pāris minūtes laika-, atjautāju - saprotam 2 minūtes? Nē, ~15.. fuck you!:) | |