zilais_putns ([info]zilais_putns) wrote 10. Oktobris 2013, 15:18
Mūsu māju viņi pārņēma no citiem apsaimniekotājiem, kuri netika galā - nebija savāktos maksājumus nomaksājuši tālāk Siltumam un Ūdenim, līdz ar ko apkuri mājai nekādi neslēdza klāt. Parādu mājai daudz.
Izskatījās cerīgi. Ar parādniekiem tiksim galā, jumts jāremontē- tiksim galā.
A tagad kaut kā no problēmām viņi mēģina norobežoties.
Ūdeni, kā jau te uzrakstīja, neatslēgs, jo iepriekšējā apsaimniekotāja nenomaksātos parādus izdalīs uz galviņām, un, kas maksā, nomaksās par to pašu ūdeni otro reizi. RBS nemaz nemēģina parādu dabūt no īstiem parādniekiem.
Jumts kritiskā stāvoklī - RBS atsūta vēstuli - īpašnieku kopumam jāpieņem lēmums par jumta remontu, citādi mēs neuzņemsimies ne ziemā sniega tīrīšanu, ne atbildību par noplūdinātiem augšstāva dzīvokļiem. Un tāme klāt - kopsummā divreiz lielāka, nekā tā, uz kuru tos dzīvokļu īpašniekus neizdevās pielauzt iepriekšējam apsaimniekotājam, kurš vairākkārt to bija mēģinājis.
Jumts reāli problēmas rada tikai augšējam stāvam, kā tu pārējos pierunāsi ieguldīt milzu naudu...
Viņi sākumā stāstīja, ka veiks avārijas stāvoklī esoša objekta piespiedu remontu, jo kā apsaimniekotājs nevar nodrošināt objekta uzturēšanu neveicot remontu. Bet tagad redz, juridiski viņi skaisti ir izgājuši no situācijas balti un pūkaini. Ja kopsapulce nevienosies par remontu, tad RBS mazgā rociņas un ne par ko neatbild.
Tas ir tas, kas nepatīk. Slideni, kā jau visi lielie kantori.

Kas patīk - ir helpdesk, kas reģistrē pieteikumus. Uz pieteikumiem reaģē.
Skaitītāju rādījumus var online iesniegt bez papildmaksas. Rēķinus pa e-pastu sūta, ja pieteiksies. Konti vairākās bankās, var izvēlēties, ku lētāk maksāt.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: