Petrovichs ([info]petrovichs) wrote 12. Februāris 2010, 18:54
Man pirms gadiem iznāca interesanti ar vienu apsardzes uzņēmumu, kurš arī bija ieguvis ISO 9000 vai kādu tur kvalitātes standartu un nāca par to palielīties un pierunāt, ka mums vajadzētu ar steigu visus citus apsardzes līgumus pārtraukt un skriešus pārslēgt pie viņiem. Jo kvalitātes standarts.
Kad marketinga bulšitu biju noklausījies, vadīju viesus uz izeju, sakot, ka jautājums nopietns, ka esmu līdz asarām aizkustināts no jaunajām perspektīvām un ka jautājums prasa apdomāšanas, pirms stāstu savai vadībai, kas nemaz vēl nenojauš par lielo laimi. Kad jau bijām ārā un apstājāmies lai vēl pēdējo reizi uzpīpētu, piezvanīja no viena objekta un objekta vadītājs stāstīja bēdu stāstu, ka apsardzes uzņēmuma apsargs neesot ieradies darbā un ka esot dikti nedroša sajūta. Nu varēju viņam teikt, ka labāka brīža šādam zvanam nevar būt, jo uzņēmuma vadība man ir blakus un jautājums noteikti tiks visātrākajā un labākajā veidā atrisināts.
Kad nu viesiem izstāstīju problēmu ar apsargu, viņi bez kādiem papildus mājieniem saprata, ka iepriekšējā prezentācija ir diezgan pa tukšo tērēts laiks un spēki bijuši ;)
 
( Read comments )
Post a comment in response:
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: