evia vind - [entries|archive|friends|userinfo]

[music |guns'n'roses - don't cry.]

mūsu ceļojuma dg :)

25.06.

pirmā diena. uz dobeli ar autobusu dodamies trijatā - es, dāvids un avotiņš. dove3lē ir laiks līdz autobusam uz pokaiņiem un mēs par spīti lielajām somām dodamies veikala meklējumos - iegādājamies avīzi, tūristu paklājiņu un alkoholu. pīpēts tiek nepieklājīgi lielos daudzumos un tā tas turpinās visu ceļojuma laiku. galu galā ierodamies pokaiņos, kur dod fakin nepareizas kartes un tā klejojot uzdūrāmies vienai jaukai vietiņai, kur arī nakšņojām.

26.06.

ierodas agnese. tākā viņa ieradās ar aizmirstām un vajadzīgām mantām - viņa tiek sagaidīta ar nedalītu sajūsmu. joks, protams - arī bez visām tiem štrumiem mēs priecājāmies viņu redzēt ^_^ . agnese ir jauka un man prieks, ka viņa bija mūsu kompānijā. tas tā. tajā dienā nenotiek nekas īpašs. ēdiena gatavošana aprobežojas ar ūdens uzsildīšanu roltoniem un tējai. šajā naktī nezkāpēc nevarēju īsti pačučēt un tad naktī saskaitīju 37us dzeguzes kūkojienus, un tākā man kabatā naudas nebija, tad sanāk, ka man vēl atlikuši 37i gadi.

27.06.

nu tā. diena, kad man sākas mēnešreizes, kas automātiski nozīmē palikšanu kādā pieklājīgākā mājoklī nekā telts. tātad - mēs paliekam ideālā viesu mājā, uz kuru mūs aizved ar auto, pēc tam ved uz veikalu, nolaiž cenu, kurina pirti un no rītiem cep pankūkas. nice! pat vēdersāpes nav tik traucējošas tādā vidē, bet iešanai gana spēcīga galīgi nejūtos.

28.06.

paliekam viesu namā - puncis nekur neļauj doties. mēģinu pasauļoties un pārāk negruzīties, ka čakarēju visiem ceļošanas prieku. atklājas, ka arī avotiņa jaunskungs mēdz gruzīties un vispār ir fakin līdzīgs man.

ļoti pārdomu diena, kad jāiet staigāties mežā un skaļā balsī jārunājas ar sevi.

29.06.

pirmā iešanas diena, kur pa vidam arī pastopējām. Tākā viesu māja bija apmēram 6km pirms dobeles, tad līdz abavas sākuma, kur bijām iecerējuši sākt savu ceļojumu bija jāveic apmēram 30km, kurus gandrīz visus tad arī veicām kājām. nujā, kad mēs nonācām pie abavas, tad sapratām, ka tā ir voldemorts maza aizauguša grāvīša izskatā. nujā. bridām caur fakin rapšu lauku un vēl laukiem un nonācām pie kādām mājām, kur dāvids ar agnese aizgāja lūgt naktsmājas - mēs ar avotiņu tikmēr chillojām (btw - chillošana ir viņa īpašais talants, kurā viņš dalījās ar mums pārējime trim) . nu neko, viņus atšuva, bet pastāstōija par kādu citu vietu, kura izrādījās fakin lieliska(apmēram jaunzēži, ja nemaldos). nujā. ezeriņš, ugunskura vietiņa un labākā tualete ever. ja neskaita dēles, no kurām agnese sāka panikoties un salipināja bailīti arī mūsu vīriešim - vieta tiešām bija ideāla.

30.06.

lai arī cik jauka būtu vieta, izmazgājam drēbes, pačučam pusdienslaiku un dodamies tālāk. nokļūstam jaunpiļi, no kuras tālāk dodamies uz vaskie. bet līdz pašiem vaskiem netikām. 4km pirms vaskiem visiem viss bija zb un tad sarunājām cilvēku, kas mūs aizvestu, bet nepabraucām ne metrus 500, ka cilvēks saka, ka vaski ir krievu irlava un lai labāk paliekam ie viņu karpu dīķa, ko arī darījām. lai gan vieta nebija diezko forša, cilvēki bija vnk grandiozi laipni - tas atsver visu.

1.07.

bijām vaskos, irlavā, sātos un tukumā.
gandrīz katra pilsēta ir ar ko ievērojama.
vaski - nu, mēs tur bijām gadsimta notikums un vispār tur bija diezgan biedējoši, tākā apēdām pe vienīgā ciema veikala pa saldējumam un fiksi tināmies prom.
irlava - nu, tur bija bērnu nams un tā. par šo vietu es skaļi nerunāšu.
sāti - tur bija varena baznīca, pie kuras visi atklājām hp skaļas lasīšanas prieku. un nesmejieties - 7tais harija potera angliskais izdevums bija reāli viena no vitāli vissvarīgākajām lietām, kas mums bija līdzi. un vēl tur es tiku pie pirmssaderināšanās gredzena par 0,48Ls un atjaunotiem cigarešu krājumiem, un dienišķā d-light ar citronu garšu.
tukums - piepildās agneses vēlēšanās. uzrodas ralfiņš, kurš tāpat vien mums piedāvā zāli. sapīpējām un nopirku sejas losjonu un vatīti. meitenes prieciņi ^^ .
tālāk neatceros kur tieši, bet palikām pa nakti kkur pie abavas. negaiss un apvainojies ceļabiedrs, ka nelaidu viņu teltī pie mums.

2.07.

Dodamies caur kandavu uz vietu plosti, kur noīrējam laivas un dodamies ceļā. biju dušā un tad kāpjam laivās, jā. īrāmies līdz vieniem naktī, nogājām malā, uzlējām teltis, iekūrām ugunskuru, uzvārījām šoko dzērienu un devāmies uz čuču.

3.07.

apmēram 13os sākam laivoties tālāk. viss ir ok, līdz sāk mākties, laiva biš apgāžas un man sākās histērija. jūtos drausmīgi un vislaimīgākais ir brīdis, kad tieku ārā no laivas un ar kājām dodamies uz 2km attālo rendu, kur dāvids ar agnesi aizlaivo ar laivām. rendā pasēdējām kafijužņikā, kura saimnieks mums iedod naktsmājas. atkal tiekam lutināti ar pirti un lapinu izturēšanos. prieks par tikšano vaļā no laivām liek dāvidam iegādāties 7us enerģijas dzērienus un klinģeri, kas normāli patukšo mūsu jau tā ierobežotās finanses. lai gan māju saimnieks ir tiešām jauks, mazliet kretinē gulta, kura ir pilna ar peļu sūdiem un fakts, ka izskatās, ka māja ir izbijis bordelis.

4.07.

no rīta atrodam jauku skatu kartīti ar saimnieka laba vēlējumiem un tel nr. nopērkas sestdienu un mēs, kurus lasam pie rendas ūdenskrituma, kurš attēlots jau augšminētajā skatu kartītē. vakarpusē dodamies, tiekam līdz kuldīgai, kur par naktmājām sev sarunājam draudzes namu. piezvanu mācītājam, kura nr ir uz draudzes nama durvīm un atbrauc džeks uz 30 gadiem, kurš izskatās pēc groduma jaunībā un fano par skyforger. niice. foršākais mācītājs ever. ļoti jauks sarunu vakars.

5.07.

visi dodamies uz dievkalpojumu ( izņemot agnesi, kura dodas pie saviem katoļiem, kuru dievkalpojums ir vēlāk) . krāmējām malku, par ko tikām atalgotu ar jaukum jaukām pusdienām draudzes namā, pirms kurām mācītājs art savu vareno balsi nodzied latviešu tautas dziesmu, kuru var pievilkt kā kristīgu.
vakarā mācītājs mūs izvedā pa kuldīgu, pasēžam kafejnīcā un tad atpakaļ uz draudzes namu, kur pavadam vakaru sarunās un tukšojot laba vīna pudeli.

6.07.

dodamies prom no kuldīgas ar mācītāja sms ar laba vēlējumiem. ierodamies liepājā, kur mūsu agnesis dodas satikties ar savu draudzeni baibu. neko īpašu nedaram, vakarā aizejam pretī agnesei un dodamies čučēt.

7.07.

no rīta tiekam pamodināti ar siltām bulciņām un picām un dodamies pastaigā pa liepāju. ēdām baigos kebabus, kurus es nemācēju ēst, bet klinta, kuru vēlāk satiku pie kebabu vietas, ar to tīri labi tika galā. nu nekas. es gan jau arī samācīšos. tur blakus bija varena kafejnīca, kur par katriem sešiem iztērētiem ls tu saņem pārsteiguma dāvanu. mēs dabūjām divus saldējumus :D . bija jauki. vakarā sēžam mūsu māju lapenē un katrs kko daramies. agnesis saka mazliet atvadu vārdus.

8.07.

sagaidam elīnu ar paideru un aizvadam agnesi. pa dienu tiekam līdz pāvilostai, kur ieejam kārtējā kafijužņikā. naktī ir vētra, kuru pārlaižam 4i vienā teltī ieplakā pie jūras. vakarā cepām marshmallows, kuri cepti ir gandrīz tikpat gardi kā necepti. tik vareni. wii. mazliet apslimstu, bet nekas.

9.07.

avotiņa dzimšansdiena. no rīta to atzīmējam ar šampanieti mīlas pussaldais. vjē. dodamies uz ventspili, kur mūs sagaida agnese ^_^ . elīnai ar paideru neveicas ar stopiem, tāpēc sanāk viņus gaidīt līdz apmēram 21iem tajā pašā ventspilī. kamēr viņus gaidījām provējām pelnīt nauda ar mūsu aizputē iestudēto dziesmu rajons un ermoņikām, kuras nevien spēlēt neprot, bet tas jau nekas. vēl provējām tēlot aklus, kurlus un neēdušus, bet laikam nesanāca. mēs ar dāvidu par pēdējiem pieciem latiem nopirkām avotiņam fakin šiku siera kūku un notiesājam to autoostas bistro, kura saimnieks mums to laipni atļauj (tēja maksā 0,15Ls!). bistro nosēžam līdz ~23:00 un tad dodamies. tonakt nogājām kādus 20km, tikām l'dz liepniekiem, kur palikām kempingā. diezgan nice. visi laimīgi dodamies čučēt.

10.07.

pamostos pamatīgi apslimusi. pa dienu sarunas ar paideru mani biš sagruzīja, bet nu neko, kamēr džeki spēlē basīti, tikmēr uztaisīju pusdienu, nekas dižs, bet vismaz visi varēja paēst. ap 17iem pēcpusdienā dodamies uz nākamo punktu mūsu ceļojumā - mazirbi. uznāca kkāds milzīgs energy (pat neņemot vērā dikti jūtamo temp un slikto pašsajūtu) un ļoti raitā solī praktiski bez apstājas trijatā (es, dāvids un avotiņš) noveicām 12km ar ātrumu 1km/8min. kkā sanāk padalīties un musm ar dāvidu kkā pēkšņi baigi noveicās ar stopu un mūz aizved uz apmēram vēl 30km attālo mazirbi. dāvids sacēla kājās čutne visu mazirbi un kaut kā dabūjām arī pārējos 4us pie mums, jo ceļš vnk neizejam vienā naktī un arī vieta tāda, ka telti nav kur uzcelt. nu lūk. laimīgi atbraukuši mūsu ceļabiedri un arī mēs jau sākām doties uz dusu.

11.07.

neko, pamostamies, sagaidam mūsu naktsmāju devēju lilitu, atsveicinamies un neskatoties un draudīgo mākoni virs galvām dodamies. nujā - we FAILED! sākās vnk mežonīga krusa un tad kaunīgi devāmies atpakaļ. tā diena pagāja bez īpašiem notikumies. jāpiebilst, ka mazirbē iepazinām ļoti jaukas dvīnes - ievu un grietu un varenus kucentiņus, kurus dikti gribējās ņemt līdzi mājās. ar avotiņu un dāvidiņu spēlēju 21 - pirmoreiz mūžā. un guess what ^_^ ? es tos abus basketbola mīļotājus uzvarēju ^_^ ! fun. laiciņš nav nekāds foršais, tāpēc arī drīz vien dodamies pie miera.

12.07.

lilita mūs modina ar auzu pārslu putru. tik jauki ^^ . ļāvām pažūt drēbēm un devāmies. mūsu ceļš no mazirbes uz ģipku veda caur slīteres rezervāta teritoriju, kuru izstaigāt bija varen jauki - sastapām mazu alnēnu un daba bija varen' skaista. nogājuši bijām jau apmēram 15km, kad apstājās kāds auto - izrādās, ka iekšā sēž jaukās dvīnes ar savu tēvu. nu neko, iedevām viņiem agnesi un mantas, kurus tad arī viņi laimīgi nogādāja līdz ģipkai. bet pārsteigums bija liels, ka pēc minūtēm 30 atgriezās meiteņu tēvs un arī mūs atlikušos 5us savāca līdz ģipkai. tas bija ļoti jauki no viņu puses, lai gan mazliet pavadīja vilšanās, ka arī pēdējo dienu mēs neesam kārtīgi pastaigājuši. nu neko. vakarā sataisam roltonus, nospēlējā, monopolu līdz 3iem naktī un man nemanot piezagās ceļojuma beigu sajūta. tāda kā labi padarīta darba sajūta, jā. jauki.

13.07.

nu neko. atpūtas diena. mēs ar dāvidu aiztopējām līdz rojai un apgādājāmies ar sašļikiem un visādiem citādiem edmaņiem. kā arī katram pa pudelei īpatnēja kā mēs noskaidrojām "d-light wannabe" dzēriena. pa dienu mūsu vīrieši ar agnesi aizgāja uz balto kāpu ripināties (kuš!), bet mēs ar elīnu palikām trīsvientulībā - es, elīna un harijs poters. vakarā bija diezgan jauka pasēdēšana ar visādām ņammām un tad ikvakara monopola spēle.

14.07.

pēdējā diena kopā. pirmie no mums atvadās agnesis un avotiņš, kuri dodas uz rīgu ar stopiem. nākamie ir paiders ar elīnu, kuri arī dodas uz rīgu, bet ar autobusu. mēs ar dāvidu palikām svētlaimīgā divvientulībā. protams, cilvēki bija ļoti jauki un tā, vien tas, ka seši ir diezgan padaudz un vislaik ir troksnis. bija dikti pa mierīgo. vakarā sataisījām sev ēst no pārpalikumiem, kas mētājās ledusskapī, pa roltonam, tad devāmies gultiņā ar elektrisko, sildošo segu ^_^ . dāvids man palasīja priekšā un tad devāmies čučēt.

15.07.

pamodāmies, sataisījāmies un devāmies. ar stopiem apmēram 2u-3 stundu laikā nokļuvām īgā, kur mūs izlaida pie spices un mēs devāmies un mcdonald. ieejot lielveikalā abiem uzmācās čut ne depresija. rīga smird. iznācām ārā un tā, negribējās braukt ar sabiedrisko, tāpēc ar kājām devāmies līdz āgenskalnam, kur es aizgāju mājās, bet dāvids devās tālāk uz savām mājām, kur šobrīd viņš čuč viens pats (saldus sapņus^^). nu neko, mājās ir jauki, bet pilsēta man galīgi nepatīk. tagad iešu čučēt un gatavoties rīt satikt gandrīz visus manus ceļabiedrus un apspriest eksāmenu rezultātus. šīs bija lieliskākās 20dienas un vispār manas piepildītākās brīvdienas ever. goodnight, folks!
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]ad_absurdum
Date:July 16th, 2009 - 01:10 am
(Link)
Patīkami lasīt tādus aprakstus! Paldies! :)