(bez virsraksta)
Feb. 23., 2018 | 03:02 pm
No:: chrono
Tas, ka dokuments ir vispārīgs nenozīmē, ka viņš ir redundants, it sevišķi tamdēļ, ka viens no tā mērķiem ir apkopot vispārīgā formā lietas, kas ir jādara un tās UZLABOT, gadījumā, ja tās jau ir ieviestas.
Turpinot runāt par apdāvinātību, es nekur neminēju, ka skolās tiek mācītas dzimumnormas, tamdēļ uz to es savu argumentu nebalstu. Izņemot amatmācības stundas, kur puiši zāģē un meitenes tamborē. Oh wait, tā laikam tomēr ir dzimumnormu mācīšana. Skola ir domāta, lai apmācītu bērnus un liktu tiem domāt, kas tikpat labi var ietvert arī diskusiju kāda no viegli bezjēdzīgajiem priekšmetiem (kā ētikā vai psiholoģijā) par to ko nozīmē būt vīrietim vai sievietei. Kas pats par sevi nav nekas ideoloģisks. Kā ieviest Stambulas konvencijas ieteikumus beigu galā ir pašu dalībvalstu ziņā, tāpēc nevajag taisīt histēriju par kaut kādu tur "gender ideoloģijas ieviešanu skolās".
Turpinot runāt par apdāvinātību, es nekur neminēju, ka skolās tiek mācītas dzimumnormas, tamdēļ uz to es savu argumentu nebalstu. Izņemot amatmācības stundas, kur puiši zāģē un meitenes tamborē. Oh wait, tā laikam tomēr ir dzimumnormu mācīšana. Skola ir domāta, lai apmācītu bērnus un liktu tiem domāt, kas tikpat labi var ietvert arī diskusiju kāda no viegli bezjēdzīgajiem priekšmetiem (kā ētikā vai psiholoģijā) par to ko nozīmē būt vīrietim vai sievietei. Kas pats par sevi nav nekas ideoloģisks. Kā ieviest Stambulas konvencijas ieteikumus beigu galā ir pašu dalībvalstu ziņā, tāpēc nevajag taisīt histēriju par kaut kādu tur "gender ideoloģijas ieviešanu skolās".