Nu es te izlasīju īpašnieka uzrunu - viņi 1) galvenokārt orientējas uz jaunatnes auzdināšanu nākotnei, 2) negrib tērēt naudu paveciem brīvajiem aģentiem un ilgtermiņa līgumiem, kamēr vēl nav skaidra priekšstata kā jaunie nosacījumi reāli strādā praksē - a to izmetīsi kaudzi naudas tagad par brīvajiem aģentiem, sasniegsi griestus, un viss - nekādas fleksibilitātes; pie tam ar katru nākamo gadu brīvu aģentu vecuma slieksnis kritīsies, un paredzams, ka turpmāk tirgus šajā ziņā būs vēl interesantāks.
Kā precīzi novērojis Buccigross no ESPN - stratēģija ir a la Tampas un Pingvīnu so far - stink & draft dažus gadus, un tad, kad perspektīvie jaunieši sāk atplaukt un nauda ir iekrāta, sākt piepirkt klāt trūkstošos puzles gabalus.
|