Par korektumu
https://www.bbc.com/news/world-europe-5 3648638
Audi, tātad, atsauc reklāmu ar mazo, banānu ēdošo meitenīti.
Es iegrimu pārdomās. Nav jau tā, ka baigi patiktu r8eklāma, kur meitenīte, atspiedusies pret sarkana auto purnu, ēd banānu. Galīgi nē.
Tomēr muļķīgi, ka mēs (civilizētā humanoīdu daļa) esam sapisuši paši savus priekšstatus par banāniem, sarkanām mašīnām, meitenītēm un visu šo pozīciju saistību neredzamām saitēm.
Lieli Uzņēmumi, sevišķi nozarēs, kurās reputācijai jābūt spodrai (es zinu dažas) pa tam lāgam savā korporatīvajā zīmolvedībā aizvien mazāk izmanto cilvēka attēlu. Jo nu paši saprotiet. Ja jau pat sarkanas mašīnas nevar, tad vīriešus ne tik nē, jo mačo, sievietes nē, jo objektivizācija, vecus cilvēkus diez ko arī nē, bērnus pavisam. Kubi, trīsstūri un rombi pacieš visu. Puķes un augļi jau ir tā aizdomīgi.
Kur mēs to jau esam redzējuši? Nu varbūt islamā! :)
Audi, tātad, atsauc reklāmu ar mazo, banānu ēdošo meitenīti.
Es iegrimu pārdomās. Nav jau tā, ka baigi patiktu r8eklāma, kur meitenīte, atspiedusies pret sarkana auto purnu, ēd banānu. Galīgi nē.
Tomēr muļķīgi, ka mēs (civilizētā humanoīdu daļa) esam sapisuši paši savus priekšstatus par banāniem, sarkanām mašīnām, meitenītēm un visu šo pozīciju saistību neredzamām saitēm.
Lieli Uzņēmumi, sevišķi nozarēs, kurās reputācijai jābūt spodrai (es zinu dažas) pa tam lāgam savā korporatīvajā zīmolvedībā aizvien mazāk izmanto cilvēka attēlu. Jo nu paši saprotiet. Ja jau pat sarkanas mašīnas nevar, tad vīriešus ne tik nē, jo mačo, sievietes nē, jo objektivizācija, vecus cilvēkus diez ko arī nē, bērnus pavisam. Kubi, trīsstūri un rombi pacieš visu. Puķes un augļi jau ir tā aizdomīgi.
Kur mēs to jau esam redzējuši? Nu varbūt islamā! :)