Brālēns stāstīja, kāds pārsteigums bijis Kembridžā, kur sociālantropoloģijas pasniedējs ieradies pirmajā lekcijā, aši izstāstīji par kursa saturu un mērķiem, izdalījis literatūras sarakstu un atvadījies: tiekamies sesijā. Lekciju saraksts ir bijis, bet nav bijušas lekcijas mūsu izpratnē. Proti, pasniedzē∆s ierodas un vaicā: kas kuram nav skaidrs? Pielec students: lasīju no jūsu saraksta to un to, un lūk, 36. lpp. tā tēze nesaprotama. Pasniedzējs 20 min izskaidro problēmu. Tad nākošais students ar savu jautājumu. Izskaidro. Tb izrādījās, ka studenti mācās paši, pasniedzējs ir mentors, kurš palīdz saprast nesaprotamo. Kurš pats nespēj mācīties, pieradis, ka visu priekšā pasaka, tas atbirst.
P.S.
Mans puika gan iesmīkņāja, ka ja šādu sistēmu ieciestu dievzemītē, atbirtu 90% studējošo. :)
P.S.
Mans puika gan iesmīkņāja, ka ja šādu sistēmu ieciestu dievzemītē, atbirtu 90% studējošo. :)