(bez virsraksta)
Jan. 10., 2011 | 08:16 pm
No:: bljanna
Man likās interesants tas risinājums ar caurulēm un bluķiem, kas, manuprāt, tīri scenogrāfiski patīkami "pietuvināja" mūsdienu skatītājam, kā arī interesantā veidā pildīja tēlu un situāciju papildinošas funkcijas. Piemēram, sākumā Dezdemona visu laiku pavda tīri fiziski virs zemes - vai nu uz kastēm, bluķiem vai Otello klēpī, tādējādi it kā attēlojot savu "lidināšanos gaisā" kvēlās mīlestības dēļ, ēlāk viņa nolaižas uz zemes. Tas pats notiek, tikai ātrāk, ar Otello. Tā vismaz es to uztvēru.
Būs jāaiziet uz F. Bārdu - latviskas vērtības man ir ļoti tuvas :)
Būs jāaiziet uz F. Bārdu - latviskas vērtības man ir ļoti tuvas :)