Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

13. Maijs 2005

16:09

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

reklāmas kampaņa ar superceni, manuprāt, ir dropes sasteigts rezultāts. ja tas reklāmists būtu mazliet iedziļinājies lietas būtībā, viņam pielektu, ka vienīgais bezkompromisa variants ir superpenis (akcija notiek xx.yy.2005-zz.yy.2005).

(4 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]scibologs
Date:13. Maijs 2005 - 21:26
(Link)
muahahaha
(Reply to this) (Thread)
From:(Anonymous)
Date:14. Maijs 2005 - 22:29
(Link)
tu protams smiesies, bet tā ir mana reklāma :). ne jau pats tēls, tas bij jāadaptē no iepr. kampaņas...bet radioreklāma un šī te peņa jaunais sauklis.

tee
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]scibologs
Date:15. Maijs 2005 - 16:10
(Link)
omg
(Reply to this) (Parent)
From:[info]biezpientaure
Date:17. Maijs 2005 - 08:51
(Link)
1. neticu ka tas esi tu
2. ja tas esi tu, tad pastāsti lūdzu par lēmumu pieņemšanas ķēdi šīs kampaņas laikā - nudien interesanti. adin raz ne pidaras ?
(Reply to this) (Parent)