Komentāri |
| 5. Novembris 2016 - 09:14 |
---|
Tavas aizdomas ir tik šaušalīgas, ka es pat valodu zaudēju.
Atkārtoju vēlreiz, īsākos teikumos.
Tavā gadījumā tu nevari norakstīt izdevumus tikai un vienīgi tāpēc, ka tu maksā nodokli (9% vai vienalga cik) no apgrozījuma (respektīvi, ienākumiem).
Tikko tu maksā nodokli no peļņas, tad peļņa ir kas? Ienākumi mīnus Izdevumi. Tad arī parādās jēga norakstīt izdevumus un samazināt peļņu, lai maksātu mazāk nodoklī.
Likumdošanā noteiktais "atbalsts" tiem, kas izdomājuši sākt no nulles uzņēmējdarbību, ir būt par pašnodarbināto. Algu tu sev nemaksā, VIDam 4x gadā pārskaiti sociālo no peļņas, un 1x gadā peļņas nodokli par gadu. Galvenais vest ienākumu-izdevumu žurnālu, izrakstīt rēķinus un p/n aktus.
Un, jā, MUN un SIA pamatproblēma ir, ka gan tev, gan taviem darbiniekiem ir definēta alga, no kuras nodokļi jāmaksā obligāti, neatkarīgi no tā, vai ienākumi tai mēnesī ir vai nav.
Pašnodarbinātais NESAŅEM algu.
Tāpēc pašnodarbinātajam ir izdevīgi nevis ņemt darbā kolēģi X, bet slēgt pakalpojumu līgumu ar tādu pašu pašnodarbināto X.
Capisce?
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |