latvija.lv

« previous entry | next entry »
Jul. 12th, 2016 | 10:02 am
music: Sun Worship

Ir feisbuks, ir ciba, ir pat internetbanka darbojas ātrāk par subj., it seviŔķi laikos, kad jāpiesakās studijām un jāveic visādi atbildÄ«gi maksājumi. Kas tas ir? Izskats tikpat plānprātÄ«gs kā nekad pensijā neaizgājuÅ”ai literatÅ«ras skolotājai ar vecuma demenci, dizains no laikmeta ap gadsimtu miju, bet tas it kā nebÅ«tu nekas, ja lietas darbotos tā, kā tām jādarbojas. Taču nedarbojas! Vai darbojas vēl lēnāk par iepriekÅ”minēto hipotētisko literatÅ«ras skolotāju. Kāpēc? Jo aiz tā visa sēž cilvēki (latvieÅ”i), tāpēc tas pat ir tā kā paÅ”saprotami!? Kad tu beidzot sāksies, maŔīnu revolÅ«cija, bļāviens! PaÅ”laik portāls sākumlapā, nemaz neatvainojoties, informē nāciju, ka Tehnisku iemeslu dēļ e-pakalpojums ā€œReÄ£istrācija Uzņēmumu reÄ£istra vestajos reÄ£istrosā€ nav pieejams, 15.jÅ«lija naktÄ« no plkst. 00:00 lÄ«dz plkst. 06:00 portālā www.latvija.lv var nebÅ«t iespējams autentificēties un veikt parakstÄ«Å”anu ar eID un eParaksts viedkartēm, kā arÄ« VISPĀR nav pieejams e-pakalpojums ā€œMani dati paÅ”valdÄ«bāā€. Es vnk locekļojos. SlÄ«pās pēdiņas vēl jo vairāk pastiprina senilo iespaidu. Tas ir tas portāls, kurÅ” latvieÅ”iem izmaksāja teju vai miljardu, ja? Jāapskatās

LÅ«dzu, RIX Technologies, iebrauc ar savu autoparku Daugavā. Citēju Vikipēdiju: "Portāls darbu sāka 2006.gada 3. augustā. Pirmajās dienās pēc portāla atklāŔanas tas izpelnÄ«jas kritiku par izmaksām neatbilstoÅ”u produkta saturu. Elektroniskās pārvaldes lietu ministre Ina Gudele atspēkoja portāla izmaksām izteiktos pārmetumus, skaidrojot, ka 2006.gadā publiskotā versija bija tikai neliela daļa no poartāla satura un ka lielākā vērtÄ«ba bÅ«s portālā pieejamajiem e-pakalpojumiem. 2006. gada 23. augustā tika paziņots, ka latvija.lv izveides tēriņus vērtēs KNAB. Tālāka informācija par KNAB aktivitātēm portāla sakarā publiskota netika." Tas ir pirms desmit gadiem mÄ«nus divarpus nedēļām :(

Tērauda karaļvalsts, nāc

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {3}

sirdnA

from: [info]sirdna
date: Jul. 12th, 2016 - 10:48 am
Link

portālu taisÄ«ja gudri cilvēki priekÅ” gudriem cilvēkiem, viņi nepazemoja klientus ar ērtu, katram stulbenim saprotamu ekrāna skatu. Viņi pārāk stipri cienÄ«ja lietotāju, lai padarÄ«tu viņa pieredzi darbā ar sistēmu pārāk primitÄ«vu un viegli aizmirstamu.

Reply | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 12th, 2016 - 11:46 am
Link

taisnÄ«ba, turklāt tāds portāls nemaz nedrÄ«kst darboties ātri, raugi, pat tādai Ŕķietami nekomplicētai darbÄ«bai kā pieteikÅ”anās studijām ir veseli desmit soļi, kas pat savā ziņā ar uzviju transcendē tradicionālo latvisko dzÄ«vesziņu, kas iekļauta prātulā "septiņreiz nomēri, vienreiz nogriez", jo iespēja "apstiprināt vai saglabāt datus un turpināt" tiek piedāvāta deviņreiz, DEVIŅREIZ pārejot uz jaunu datņu kopu nesteidzÄ«gā procesā, kura laikā tev tiek piedāvāta meditatÄ«va animācija rotējoÅ”as fleÅ”a ikoniņas veidolā, kas arÄ« ir pareizi, jo ātri un pavirÅ”i jau dara tikai visādi loxi, piemēram, krievi, uÅ”akovs, kas vienpersoniski ir atbildÄ«gs par visu nepareizo galvaspilsētā, visādi privatbank, utt. nē, tas nav mums, zemniekiem

Reply | Parent


from: [info]sinusoid
date: Jul. 12th, 2016 - 01:04 pm
Link

jāāāāāā, reprezentatīvi..
un tas burts j ir patriōtiskais banāns vai valsts gara priekŔā saliecies pilsonis pielÅ«gsmē un bijÄ«bā.

Reply