« previous entry | next entry »
Jul. 12th, 2021 | 12:10 pm

Es neatbalstu viedokli, ka Latvijā jāuzlabo* demogrāfiskā situācija.

* vajag vairāk iedzīvotāju

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {23}

from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 01:02 pm
Link

Nepatīk latvieŔi, vienaldzība pret atlikuŔajiem baltiem?

Reply | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 12th, 2021 - 01:19 pm
Link

Ne vairāk, ne mazāk kā citas tautas. Kāpēc tik tendenciozi secinājumi?

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 01:33 pm
Link

Tāpēc, ka nevēlÄ“Å”anās, lai bÅ«tu vairāk latvieÅ”u, tavu lÄ«dztautieÅ”u, ir tendencioza.

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 02:17 pm
Link

Lietotājs jau nerunāja tikai par latvieŔiem, bet iedzīvotājiem kopumā.

Mongolija ar savu iedzÄ«votāju blÄ«vumu kas ir vairākas reizes zemāks, neko, forÅ”a valsts, forÅ”a kultÅ«ra. Neko nav zaudējusi.

Reply | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 12th, 2021 - 02:22 pm
Link

Es parasti paraugam piesaucu Islandi. 300 tk., un neviens nesūdzas, pat aizsūta uz Eirovīziju Hatari, nevis Samantu Tīnu.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 02:33 pm
Link

Labs piemērs, bet Islandi tomēr no visām pusēm neapdraud slāvu ordas, kuras izpleÅ”as uz baltu rēķina pēdējos 1400 gadus.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 04:07 pm
Link

Slāvu ordas, ok.

Sāksim varbÅ«t ar to, ka tauta pazÅ«d tad, kad pazÅ«d tās valoda (apakŔā ieliktais piemērs par lÄ«bieÅ”iem). PaÅ”laik latvieÅ”u valoda ir oficiālā ES valoda, kas nozÄ«mē, ka starptautiskā lÄ«menÄ« tiek ielikts MILZÄŖGS budžets, lai jebkādus administratÄ«vos materiālus (arÄ« EK dokumentus, kas vispār neattiecas uz LV, piemēram, par kaut kādām vÄ«nogu Ŕķirnēm Itālijā) tulkotu latvieÅ”u valodā. Un Å”is lingivistiskais darbs turpināsies arÄ« tad, ja te bÅ«s pusotrs vai miljons iedzÄ«votāju. Man ar to pietiek.

Slāvu ordas, my ass.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 04:16 pm
Link

Ar to es gribēju sacÄ«t ā€“ ja nācijai nav kompleksu un uzskata, ka visi te nāks no malas un mÅ«s iznÄ«cinās (kaut kādas slāvu ordas, sapuvuÅ”ie Rietumi un whatnot), viss paliks un turpināsies. Tā činkstÄ“Å”ana par ienaidniekiem ir tieÅ”i tie mazvērtÄ«bas kompleksi, kuru dēļ kultÅ«ras arÄ« iznÄ«kst. Nevis mazskaitlÄ«gums. PaÅ”i taču redzat, kas notiek daudz apdzÄ«votākās, lielākās valstÄ«s.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 12th, 2021 - 04:42 pm
Link

Jā, pilnÄ«gi pretÄ«gi rakstÄ«t tik banālus truismus, bet tautai vairāk jāraizējas par kvalitāti, nevis kvantitāti. Un ar pagājuŔā gadsimta domāŔanu to diemžēl nevar uzlabot. Nahuj man tādus tautieÅ”us ar Ungārijas karodziņiem profilos?

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 04:46 pm
Link

Šobrīd daudzi redz tikai sev starp kājām, diemžēl.

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 05:16 pm
Link

VarbÅ«t kaut ko pagājuŔā gadsimtā zināja un saprata labāk, ja reiz tautas nenodarbojās ar sistemātisku paÅ”atcelÅ”anos un gluži fizisku izbeigÅ”anos (jo tieÅ”i to nozÄ«mē maza dzimstÄ«ba tautu masu staigāŔanas apstākļos). Tu, protams, vari ciniski un nihilistiski ieņirgt par Ungāriju (jo neko citu liberāļi un centristi savā bezspēcÄ«bā jau nevar), bet tas gan nemaina faktu, ka viņiem Å”obrÄ«d ir viena no tālredzÄ«gākajām un progresÄ«vākajām dzimstÄ«bas politikām rietumos, kas turklāt strādā un jau nes AUGÄ»US.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 06:37 pm
Link

Mēs te cenÅ”amies oponēt, ka dzimstÄ«ba ir ņipričom. Runa ir par vērtÄ«bām. Var ievest valstÄ« tÅ«kstoÅ”iem viesstrādniekus un izveidot lielisku savienÄ«bu, kur abas kultÅ«ras viena no otras paņem to forŔāko, ko var (cik procenti no Latvijas nācijvalsts pamatprincipu balstās vācu vērtÄ«bās? Es teiktu vismaz 70%). Protams, ka ir laiks, kad visu nosaka tikai tas, kas notiek ASV, diemžēl tā ir, bet ar dzimstÄ«bu sakars kāds?

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 13th, 2021 - 12:29 am
Link

Nē, nevar valstī ievest daudz migrantus, neprasot pamatiedzīvotāju viedokli un domāt, ka būs labi. To rāda gan LV okupācijas laika vēsture, gan nesenākā Eiropas vēsturē. ASV arī nav nekāda multikulti debesmannā. Kāpēc? Jo https://thuletide.wordpress.com/2020/08/06/diversity-meta-analysis/

Latviju latvieÅ”iem, Flandriju flāmiem, ÄŖriju Ä«riem utt.

Reply | Parent


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Jul. 12th, 2021 - 08:06 pm
Link

No darvinsma viedokļa ungāri jau ir vinnējuÅ”i, kamēr daudzas progresÄ«vās nācijas var uzskatÄ«t sevi par izmiruŔām (laika jautājums). Demographics = destiny.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 08:25 pm
Link

Jē, kristietis pieslienas darvinisma viedoklim. No darvinisma viedokļa arī nacistiskā vācija bija uzvarējusi uz kādu laiciņu. A izrādījās, ka morāle, ētika un cieņa pret visiem līdzcilvēkiem ilgtermiņā ir svarīgāka. Kas to būtu domājis..

Reply | Parent | Thread


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Jul. 12th, 2021 - 09:45 pm
Link

ForÅ”i, ka tu salÄ«dzini veselÄ«gu demogrāfiju ar nacismu. Jums vienmēr atrodas morāli, ētiski un cieņas pilni argumenti.

Reply | Parent | Thread


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Jul. 12th, 2021 - 09:46 pm
Link

Btw es neesmu kristietis, jo uzskatu, ka par tādu sevi var uzskatÄ«t tikai praktizējoÅ”s cilvēks. Man vienkārÅ”i ir respekts pret metafizisko skolu, kas Rietumu cilvēkam devusi tik daudz.

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 05:09 pm
Link

Kā reizi nespēja vai atsacÄ«Å”anās novilkt skaidru robežŔķirtni starp draugiem/ienaidniekiem, /savējiem/sveÅ”ajiem ir viens no galvenajiem iemesliem, kas tā putina bagātās, daudzskaitlÄ«gās rietumvalstis. LatvieÅ”i Å”ajā ziņā jau izsenus ir pārāk mÄ«ksti, pieļāvÄ«gi un iecietÄ«gi.

Reply | Parent


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 05:10 pm
Link

ÄŖriem nav savas valodas, bet tauta gan ir (tiesa, izcili bēdÄ«gā stāvoklÄ«).

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 06:34 pm
Link

īriem nav savas valodas.. da labi. Gēlu valoda arī (vismaz līdz Brexitam) bija oficiālo 24 valodu saimē.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 08:56 pm
Link

LÅ«dzu, neizliecies - Ä«ru valoda, lai arÄ« ierakstÄ«ta konstitÅ«cijā, ir praktiski mirusi, un te nelÄ«dzēs atsaukÅ”anās uz s*da ES aktiem.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 13th, 2021 - 03:45 pm
Link

Ja kaut kur tiek lÄ«gtas lingvistu komandas, lai strādātu pie tulkoÅ”anas gēlu valodā, es domāju, valodu saukt par "praktiski izmiruÅ”u" ir visai nepamatoti. Praktiski izmirusi ir lÄ«bieÅ”u valoda.

Reply | Parent


Analoģija pret vienaldzīgajiem

from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 12th, 2021 - 03:51 pm
Link

https://www.lsm.lv/raksts/kultura/maksla/video-mikeltorni-tapis-makslas-objekts-nekadu-libiesu-nav.a412541/

Reply