Comments
HL2 ir deviņstundīgs skrējiens, no kura atmiņās paliek vien notikumu snapšoti un "fīlings", bet kas tur īsti bija tik kruts - to paskaidrot nevar neviens. Bet bija kruta ;)
Tomēr izlasot "Raising the Bar: Making of HL2" respekts pret autoriem tikai aug - galu galā, ne katra spēļu studija pieiet dizainam sākumā no psiholoģiskās, bet tikai pēc tam no grafikas/dizaina etc puses
Tomēr izlasot "Raising the Bar: Making of HL2" respekts pret autoriem tikai aug - galu galā, ne katra spēļu studija pieiet dizainam sākumā no psiholoģiskās, bet tikai pēc tam no grafikas/dizaina etc puses
(Reply to this) (Thread)
es vienmēr besos pēc FPS iziešanas. FPS nozīmē 0 replayability singlā. savukārt tas nozīmē to, ka jāmeklē multipleijera iespējas, ko parasti ir slinkums darīt (jo viss nav tik vienkārši kā spēle sola "join and play" hehe :))
kādēļ 0 replayability singlā? Tad jau jebkura spēle izņemot mmo un tetri ir 0 replayability singlā.
Deus Ex, NOLF, Riddick, tas pats klasiskais HL piebeigti vismaz 2x katrs utt - nav jau nozīmes nosaukumiem, patīk - spēlēsi vēl, lai gan ir zināms, kas ir aiz nākamā stūra.
Deus Ex, NOLF, Riddick, tas pats klasiskais HL piebeigti vismaz 2x katrs utt - nav jau nozīmes nosaukumiem, patīk - spēlēsi vēl, lai gan ir zināms, kas ir aiz nākamā stūra.
jebkura nē.
bet fpsā man tā ir. pats redz uzrakstīji, ka zini kas aiz kura stūra sēž. btw nebūtu slikta ideja - uztaisīt random karšu ģeneratoru.
bet fpsā man tā ir. pats redz uzrakstīji, ka zini kas aiz kura stūra sēž. btw nebūtu slikta ideja - uztaisīt random karšu ģeneratoru.
(Reply to this) (Parent)