Half Life 2 :
šonakt beidzot tika piebeigts HL2. pa vidu sanāca diezgan liels pārtraukums saistīts ar pazīstamo "A.I. bug". kamēr saņēmos tai sameklēt risinājumu spēle klusi gulēja cietnī.
skaisti un tomēr kaut kā tukši. es pat nezinu ko es gaidīju. laikam nedaudz vīlos lokācijās, jo pirmais līmenis (tas ar Rīgas vagonu rūpnīcas vilcieniem) likās awesome. taču sekojošie līmeņi kļuva nedaudz apnicīgi. braucam ar laivu - mūs šaus no krasta. braucam ar auto - mūs sagaida barikādes uz ceļa. visgarlaicīgākais līmenis bija "We don't go to Ravenholme" (jeb tas bija Stratholme? fck jau vairs neatceros). visi monstri ir 4 tipu: zombiji, vardes, zombiji ar daudzām vardēm un fiksie zombiji. un par cik lielākā daļa no tiem zombijiem ir lēni, tad visa līmeņa iešana sastāvēja no nebeidzamas "gaļas". lai taupītu ammo, tiek likts lietā gravity gun. tiek šķaidīti gāzes baloni un krēsli, galdi un naftas mučeles. bet ja tas ir vairākus sublīmeņus pēc kārtas tas vienkārši apnīk.
visvairāk patika līmenis "Nova Prospekt" (skatīt bildi) - tas, kur darbība norisinās tādā kā pamestā cietumā. un palīgos tev ir 4 svešie. tāds īpašs fīlings pārņēma. nu tāds kas tiešām liek dziļāk iegrimt spēlē, nevis "ā, tas jau kārtējais līmenis".
nu jā, komanda uzvedās kā idioti. bet nu tas ir standarts. labi ka vēl šauj pretiniekus. reāli ar tiem keksiem lielu problēmu nebija izņemot vienu epizodi ar strider'i.
mūzika arī ir tāda, kādai vajadzētu būt katrā spēlē, izņemot fantasy rpg.
izskats bija ļoti ok. protams, forši, ka viss uztaisīts tā lai atgādinātu Minsku 2020 gadā. to večuku, kurš atradās tajā lielajā tornī, pat varētu iztēloties par Lukašenko. anyway, izskats bija ļoti labs. nu es saprotu ko cilvēki domā ar frāzi "jā bet Havoc atšķiras no Doom 3". tieši tā. atšķiras. dinamiskā apgaismojuma ziņā labāks likās dūma dzinējs, kamēr havoks liekas detalizētāks un pieļauj vairāk kustīgos objektus kartē.
monstri bija ūbergarlaicīgi. pie tam tā pa īstam bīstami bija tikai strider'i.
ieroči man ļoti patika, diemžēl pati spēle lielākoties liek izmantot aptuveni 3. crossbow (HL2 gadījumā sniper rifle) es izmantoju 1 gadījumā (un arī tikai tāpēc lai ietaupītu ammo pārējiem ieročiem). wtf? tajā pašā Q4 es daudz vairāk snaiperoju nekā šeitan (nemaz jau nerunājot par MOHAA, kur ir tieši tāda pati situācija kā HL2, taču tur sniper rifle tiek izmantots uz nebēdu). rocket launcher? tikai straider'iem un gunship'iem - kuru, runāsim atklāti, nav daudz.
bet kopumā spēle ir ļoti laba. 8/10 (-2 punkti par to sasodīto zombiju līmeni)
P.S. pats brīnos. spēlei it kā ir daudz mīnusu, bet laikam jau to visu atsver tas īpašais fīlings + action.
šonakt beidzot tika piebeigts HL2. pa vidu sanāca diezgan liels pārtraukums saistīts ar pazīstamo "A.I. bug". kamēr saņēmos tai sameklēt risinājumu spēle klusi gulēja cietnī.
skaisti un tomēr kaut kā tukši. es pat nezinu ko es gaidīju. laikam nedaudz vīlos lokācijās, jo pirmais līmenis (tas ar Rīgas vagonu rūpnīcas vilcieniem) likās awesome. taču sekojošie līmeņi kļuva nedaudz apnicīgi. braucam ar laivu - mūs šaus no krasta. braucam ar auto - mūs sagaida barikādes uz ceļa. visgarlaicīgākais līmenis bija "We don't go to Ravenholme" (jeb tas bija Stratholme? fck jau vairs neatceros). visi monstri ir 4 tipu: zombiji, vardes, zombiji ar daudzām vardēm un fiksie zombiji. un par cik lielākā daļa no tiem zombijiem ir lēni, tad visa līmeņa iešana sastāvēja no nebeidzamas "gaļas". lai taupītu ammo, tiek likts lietā gravity gun. tiek šķaidīti gāzes baloni un krēsli, galdi un naftas mučeles. bet ja tas ir vairākus sublīmeņus pēc kārtas tas vienkārši apnīk.
visvairāk patika līmenis "Nova Prospekt" (skatīt bildi) - tas, kur darbība norisinās tādā kā pamestā cietumā. un palīgos tev ir 4 svešie. tāds īpašs fīlings pārņēma. nu tāds kas tiešām liek dziļāk iegrimt spēlē, nevis "ā, tas jau kārtējais līmenis".
nu jā, komanda uzvedās kā idioti. bet nu tas ir standarts. labi ka vēl šauj pretiniekus. reāli ar tiem keksiem lielu problēmu nebija izņemot vienu epizodi ar strider'i.
mūzika arī ir tāda, kādai vajadzētu būt katrā spēlē, izņemot fantasy rpg.
izskats bija ļoti ok. protams, forši, ka viss uztaisīts tā lai atgādinātu Minsku 2020 gadā. to večuku, kurš atradās tajā lielajā tornī, pat varētu iztēloties par Lukašenko. anyway, izskats bija ļoti labs. nu es saprotu ko cilvēki domā ar frāzi "jā bet Havoc atšķiras no Doom 3". tieši tā. atšķiras. dinamiskā apgaismojuma ziņā labāks likās dūma dzinējs, kamēr havoks liekas detalizētāks un pieļauj vairāk kustīgos objektus kartē.
monstri bija ūbergarlaicīgi. pie tam tā pa īstam bīstami bija tikai strider'i.
ieroči man ļoti patika, diemžēl pati spēle lielākoties liek izmantot aptuveni 3. crossbow (HL2 gadījumā sniper rifle) es izmantoju 1 gadījumā (un arī tikai tāpēc lai ietaupītu ammo pārējiem ieročiem). wtf? tajā pašā Q4 es daudz vairāk snaiperoju nekā šeitan (nemaz jau nerunājot par MOHAA, kur ir tieši tāda pati situācija kā HL2, taču tur sniper rifle tiek izmantots uz nebēdu). rocket launcher? tikai straider'iem un gunship'iem - kuru, runāsim atklāti, nav daudz.
bet kopumā spēle ir ļoti laba. 8/10 (-2 punkti par to sasodīto zombiju līmeni)
P.S. pats brīnos. spēlei it kā ir daudz mīnusu, bet laikam jau to visu atsver tas īpašais fīlings + action.
Comments
HL2 ir deviņstundīgs skrējiens, no kura atmiņās paliek vien notikumu snapšoti un "fīlings", bet kas tur īsti bija tik kruts - to paskaidrot nevar neviens. Bet bija kruta ;)
Tomēr izlasot "Raising the Bar: Making of HL2" respekts pret autoriem tikai aug - galu galā, ne katra spēļu studija pieiet dizainam sākumā no psiholoģiskās, bet tikai pēc tam no grafikas/dizaina etc puses
Tomēr izlasot "Raising the Bar: Making of HL2" respekts pret autoriem tikai aug - galu galā, ne katra spēļu studija pieiet dizainam sākumā no psiholoģiskās, bet tikai pēc tam no grafikas/dizaina etc puses
(Reply to this) (Thread)
es vienmēr besos pēc FPS iziešanas. FPS nozīmē 0 replayability singlā. savukārt tas nozīmē to, ka jāmeklē multipleijera iespējas, ko parasti ir slinkums darīt (jo viss nav tik vienkārši kā spēle sola "join and play" hehe :))
kādēļ 0 replayability singlā? Tad jau jebkura spēle izņemot mmo un tetri ir 0 replayability singlā.
Deus Ex, NOLF, Riddick, tas pats klasiskais HL piebeigti vismaz 2x katrs utt - nav jau nozīmes nosaukumiem, patīk - spēlēsi vēl, lai gan ir zināms, kas ir aiz nākamā stūra.
Deus Ex, NOLF, Riddick, tas pats klasiskais HL piebeigti vismaz 2x katrs utt - nav jau nozīmes nosaukumiem, patīk - spēlēsi vēl, lai gan ir zināms, kas ir aiz nākamā stūra.
jebkura nē.
bet fpsā man tā ir. pats redz uzrakstīji, ka zini kas aiz kura stūra sēž. btw nebūtu slikta ideja - uztaisīt random karšu ģeneratoru.
bet fpsā man tā ir. pats redz uzrakstīji, ka zini kas aiz kura stūra sēž. btw nebūtu slikta ideja - uztaisīt random karšu ģeneratoru.
(Reply to this) (Parent)