Ja mācības sagādā grūtības, tad kaut kas nav kārtībā.
Katrā ziņā, lasīšana nenogurdina tik ļoti, kā klausīšanās. Pat ja mēs neņemam vērā to, ka šajos atšķirīgajos informācijas uztveršanas veidos ir iesaistītas nedaudz atšķirīgas smadzeņu daļas, kas katram cilvēkam var būt dažādi trenētas, tad tomēr vēl paliek fakts, ka grāmatu lasīšana ļauj izvēlēties vairāk komforta, nekā to ir iespējams panākt auditorijā, kurā ir maz gaisa, cieti sēdekļi un klusi murminoši lektori.
Katrā ziņā, lasīšana nenogurdina tik ļoti, kā klausīšanās. Pat ja mēs neņemam vērā to, ka šajos atšķirīgajos informācijas uztveršanas veidos ir iesaistītas nedaudz atšķirīgas smadzeņu daļas, kas katram cilvēkam var būt dažādi trenētas, tad tomēr vēl paliek fakts, ka grāmatu lasīšana ļauj izvēlēties vairāk komforta, nekā to ir iespējams panākt auditorijā, kurā ir maz gaisa, cieti sēdekļi un klusi murminoši lektori.
piekriitu - klausiishanaas ir gruutaaka, bet toties pasniedzeejs ir taadeelj lai noraadiitu uz pashu buutiskaako, ko ir veerts zinaat un pamodinaatu interesi par priekshmetu - ja buus interese tad apguushana nav probleemas arii bez pasniedzeeja.
Tas tiesa. Bez tam, pasniedzējs prot ātrāk atbildēt uz jautājumiem, nekā to spēj grāmata vai google. Mja, katrai tehnoloģijai ir savas priekšrocības un savi trūkumi. Nekas cits neatliek, kā iemācīties pielietot šīs tehnoloģijas pēc iespējas nesāpīgākā veidā.