ieraksti draugi kalendārs par mani atpakaļ atpakaļ tālāk tālāk
σ_σ -
antikrists
[info]antikrists
Add to Memories
Tell A Friend
Comments
From: [info]pitchforks Date: 16. Decembris 2005 - 15:04 (Link)
Atsauc atmiņā šito. Vienīgā problēma, ka Rīgā reklāmas dikti ātri notīra.
antikrists From: [info]antikrists Date: 16. Decembris 2005 - 15:11 (Link)
mm, šitādu nebiju redzējusi. bet labs!
nudien labs..
honeybee From: [info]honeybee Date: 16. Decembris 2005 - 17:29 (Link)
Tas i smuks. Tikai pilnīgi cits princips, lai arī risinājums līdzīgs. bubbleproject liek cilvēkam pašam būt radošam un komentēt reklāmu tā, kā viņš to vēlas. Šitais iegruzī tāpat kā reklāma - OK, pilnīgi citā virzienā, bet tik un tā iegruzī, tik un tā pūderē smadzenes un izdomā visu cilvēka vietā - kas arī ir galvenais reklāmas mīnuss.
Oriģinālā reklāma iziet uz "gribi šito zaķi? značit, jāiegulda piķis", uzlīmīte uz "tu esi vecis vai neesi? tev tas zaķis nafig nav vajadzīgs!".

Sorry, ka tik gari, profesionālais kretīnisms :)
From: [info]pitchforks Date: 16. Decembris 2005 - 17:46 (Link)
Tik pat labi varētu teikt, ka tas, ko garāmejošais cilvēks ieraksta tukšajā burbulī, ir citu smadzeņu pūderēšana no viņa puses, jo - šitie LV burbuļi taču arī ir kāda "radošums un reklāmas komentēšana tā, kā viņš to vēlas". Var saprast domu? :)
honeybee From: [info]honeybee Date: 16. Decembris 2005 - 17:52 (Link)
sapratu domu, bet: atšķirība ir nevis gala rezultātā, bet procesā. reklāmā (un pret-reklāmas reklāmā) ir daži radošie, kas meklē savus risinājumus un ir aktīvā sarunas (patiesībā monologa) puse. burbuļos radošs var būt ikviens, ikviens tiek aicināts uz dialogu. t.i., reklāmā (un antireklāmas reklāmā) uz vienu radošo ir 1000 piepūderētu smadzeņu, burbuļos šī attiecība ir viens pret viens (jo jebkuram ir iespēja pierakstīt kaut ko klāt, kā tas tur mēdz notikt, un šajā gadījumā klusēšana arī ir dialoga forma).
From: [info]pitchforks Date: 16. Decembris 2005 - 17:48 (Link)
Man burbulis saka - "neesi vecis, esi pats".
honeybee From: [info]honeybee Date: 16. Decembris 2005 - 17:55 (Link)
jā jā, klasiskais mūsdienu idiotisms paradokss. tip ACT NATURALLY (ar uzsvaru uz vārdu "act", t.i., izliecies, ka esi dabisks) vai YOU HAVE TO BE FREE (tev Obligāti Jābūt brīvam). šis burbulis absolūti ignorē domu, ka cilvēks, kas ir šīs reklāmas uztvērējs, tiešām varētu justies labāk, daudz strādājot un dzenoties pakaļ plakātzaķa ideālam, ka "paša dzīve" bez šī sapņa viņam varbūt būtu neizturama.
From: [info]pitchforks Date: 16. Decembris 2005 - 19:54 (Link)
Šis burbulis ir viena indivīda priekšstats & ideja, kuru viņš pavēsta citiem. Bet vispār šī dialoga (strīda?) jēga un pamats eskeips mī. :)
9 raksta | ir doma
profils
anti
Name: anti
kalendārs
Back Aprīlis 2022
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930