- 23.7.06 01:38
- Noskatījos filmu, kā reiz arī par gejiem.
Žigli pārbraucu pāri visam te sarakstītajam un gribēju piebilst. Es neuzskatu, ka ir lieki reizi gadā satraukties par geju un lesbiešu gājienu, reizi gadā par 16.marta leģionāru gājienu un reizi gadā vēl par kaut ko citu, un man tagad vajadzētu mēģināt nevis par to satraukties, bet gan mērķtiecīgi sākt Dimitera vai es nezinu, kā vēl, pāraudzināšanas vai izglītošanas darbu. Vai arī izvēlēties tikai vienu no šiem notikumiem, un tad nu satraukties par to visu cauru gadu.
Vēlreiz pieminēšu to piemēru ar kaimiņiem. Ja nelaimīgā kārtā gadās tā, ka stāvu zemāk dzīvo pilnīgi kretīni, vislielākā kļūda laikam ir cerēt viņus pāraudzināt. Ieguvums ir tikai tāds, ka jau no rīta pamostoties, tu dienu sāc ar domu par viņiem un ar domu par viņiem arī aizmiedz. Tu vairs nedzīvo pats savu dzīvi, tu dzīvo tantes K. un onkuļa V. samežģīto likteņdrāmu. Un vienīgais risinājums ir vai nu viņus noindēt, vai pārvākties uz citu mājvietu. - 5 piezīmesvieta jūsu piezīmēm
- 23.7.06 01:57
-
ai, nav ko par viņiem iespringt. lai staigā.
- Atbildēt
- 23.7.06 01:57
-
Leģionāri vai tante K. un onkulis V.?
- Atbildēt
- 23.7.06 02:30
-
proud to be peevish
Pirmajai reizei pietiktu ar tantes K. un onkuļa V. dubinācijas procedūru.
- Atbildēt
- 23.7.06 08:40
-
Ir atshkjiriiba starp kaiminjiem, kas tev reaali traucee dziivot (atstaaj kakas tavaa personiskajaa durvju priekshaa, izdauza tavus personiskos logus un no riitiem apmeetaa tevi ar jeelaam olaam) - tad ir jaaizvaacas un jaapaardomaa, kaapeec cilveeki ir taa uzeedushies tieshi uz tevi, lai neatkaartotu veesturi, ja gadiijumaa tas viss ir tevis pasha provoceets;
un kaiminjiem, kas tev personiski neko nenodara un patiesiibaa neko personiski nenodara arii taviem draugiem, vinji vienkaarshi, luuk, nav tik gudri un pareizi kaa tu, vinji paaraak daudz dzer, vinji smird un biezhi taisa kaapostu zupu, un varbuut kaadam no vinjiem ir probleemas ar likumu (bet atkal - ne jau tevi vinji aizskar). Arii tad, protams, var paarvaakties uz biezaaku rajonu un maksaat par dziivokli pietiekami, lai izbaudiitu nevis intelektuaali apdaliitu, bet gan intelektuaali paarbagaatu cilveeku tizliibas. Bet aciimredzot taa ir cena, kas jaamaksaa par snobismu.
Bet - kur gan tu atradiisi vietu, kuraa nebuutu neviena aizspriedumaina cilveeka, neviena cilveeka, kas uzskatiitu kaadu sabiedriibas grupu par kretiiniem un idiotiem un nebrauktu vinjiem par to virsuu, neviena cilveeka, kursh noliegtu citaadi domaajoshos & dziivojoshos? Un, ja tu taadu ekskluziivu vietu atrastu, tu esi 100% paarliecinaats, ka tiktu ielaists?
P.S. Vai tad rakstniekam nav stiliigi izdziivot tantes K. un onkulja V. samezhgjiito liktenjdraamu? ;) - Atbildēt
- 23.7.06 11:19
-
Man šķiet, ka tu te tagad mēģini objektīvi spriest par lietām, kur nekādi objektīvi spriedumi nemaz nav iespējami. Tad sanāk tāda "kā būtu, ja būtu" spriedelēšana, kuras vienīgais rezultāts ir tāds, ka "objektīvi ņemot" nekas jau nemainās un nekādas atšķirības nav nekur - ne starp gudrību un muļķību, ne piedzimšanu Beirūtā un piedzimšanu Rīgā.
Tāpat kā būs cilvēki, kas labi jutīsies ar pliku pakaļu uz mūrīša, tā droši vien būs arī cilvēki, kas gatavi vai nu rakstniecības vai kādā citā vārdā visu ko tādu paciest. Bet runājot par dažādajām vietām un iespēju tās atrast vai neatrast, pastāv kaut vai zināma atšķirība starp mazu miestu (piemēram, Ieriķiem vai vēl labāk - Dogvilu) un drusku lielāku pilsētu (kaut vai Rīgu). Un galvenā atšķirība būs tāda, ka ja tajos Ieriķos būs desmit aizspriedumainu idiotu, ļoti iespējams, ka ar viņiem tev iznāks darīšana. Ja tieši tikpat daudz būs Rīgā, var laimēties viņus nesastapt. Matemātika tāda. Un ja vien man ir izvēles iespēja, es labāk izvēlos nebaudīt nedz gudras, nedz stulbas tizlības. - Atbildēt