|
Novembris 26., 2010
21:53 nav jābūt pat diez ko attapīgam cilvēkam, lai no iepirkumu groza satura lielveikalā varētu pateikt gana daudz par tā apmeklētājiem - kas viņiem garšo, kādi un cik daudz bērni viņiem ir, kas ir viņu iemīļotākās markas, vai viņiem ir kamīns, kādi mājdzīvnieki, cik veselīgu pārtiku viņi gatavo ģimenei utt. iepirkuma grozs ir vesels stāsts par cilvēku dzīvēm.
|
Comments:
| From: | tvarj |
Date: | 26. Novembris 2010 - 22:03 |
---|
| | | (Link) |
|
viena no manaam miiljaakajaam izklaideem lielveikalos skatiities, kas citiem uz sliidoshaas lentas salikts :)
From: | (Anonymous) |
Date: | 27. Novembris 2010 - 09:25 |
---|
| | | (Link) |
|
Woow, kas par ģeniālu, svaigu, būtisku, novatorisku un žilbinošu Atziņu!
Diezgan populāra prakse esot pētīt atkritumu tvertnes, lai izpētītu cilvēku dzīves ieradumus. Nezinu, vai ko tādu veic LV (diezin vai), bet nu esot ļoti vērtīga metode lielfirmu mārketingam citviet :)
From: | (Anonymous) |
Date: | 27. Novembris 2010 - 17:21 |
---|
| | | (Link) |
|
"vai viņiem ir kamīns".. varbut viniem ir proper video karte :) |
|
|
Sviesta Ciba |