Bitīštantes metodika;) |
[Mar. 2nd, 2004|09:49 pm] |
|
|
|
Comments: |
ja tā padomā, tad laikam komunikācijas grūtības gan. man varēja kaut ko vairākas stundas stāstīt skolotāja, līdz vienā brīdī izmainīja pieeju jautājumam un viss aizgāja. un vēl lielas problēmas sagādā formulu nezināšana, tas gan ģeometrijā. ja ļoti labi nepārzin formulas un nesaredz viņas visur, tad ir slikti. formulu pārveidojumi jau nu vispār..
| From: | amalija |
Date: | March 2nd, 2004 - 10:47 pm |
---|
| | Neesi sliņķis, pastāsti, lūūūūdzu:) | (Link) |
|
Kā izmainīja?
From: | tviglis |
Date: | March 2nd, 2004 - 10:51 pm |
---|
| | Re: Neesi sliņķis, pastāsti, lūūūūdzu:) | (Link) |
|
t.i., sāka skaidrot to pašu piemēru/jautājumu tikai no cita skatpunkta, pat nezinu, kā lai paskaidro labāk un praktiskus piemērus neatceros vairs diemžēl. matemātiku esmu veiksmīgi izslēgusi no apziņas ikdienā lietojamās daļas.
From: | fedrs |
Date: | March 2nd, 2004 - 10:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Vidusskolu var izbraukt arī zinot tikai Pitagora un triju perpendikulu teorēmas, pārējo "na hodu" izvedot. ;)
vidusskolas atestātā labu atzīmi var dabūt, teicami saprotot tikai šķēlumu zīmēšanu ;)
Ģeometrijā tiešām;) Vēl gan derētu trigonometriskās sakarības un izpratne par to, ka kvadrāts, piemēram, ja uz to neskatās pretskatā, nav jāzīmē kā kvadrāts. Un tur jau sāāāākas:( | |