Paklau, parunāsimies par matemātiku, precīzāk tās mācīšanu/-os! Īpaši mīļi aicināti tie cibiņi, kas šito lietu neieredz/-ēja ne acu galā. Kā arī tie, kam tā sagādā/-ja grūtības.
Kas gan tajā matenē ir tas nīstamais vai vismaz ar grūtībām saprotamais, izdarāmais? Kur rodas tā bremze? Es pat teiktu - komunikācijas barjera;)
Šodien man bija kārtējais metodiskais eksperiments - jauniešiem nācās aizstāvēt savus risinājumus, tb - skaidrot man, ko, kā un kāpēc rakstījuši. Jau kuro reizi nosecināju, ka runājam dažādās valodās burtiskā nozīmē. Viņu leksikā nav matemātikas jēdzienu, bet manā ir. Un tad nu es ar tiem bārstos 40 min. 4reiz nedēļā, bet viņi saprot tikai atsevišķus vārdus;) Labi, ne jau visi, protams, bet daudzi gan. Un jauki viņi man bezgala:)
Ļoti ļoti priecāšos, ja padalīsieties pieredzē. Man redz tādas , tb - matemātikas nesaprašanas pieredzes, nav.
Privātbizness arī palēnām ierullē:)) |