|
[Jul. 12th, 2004|08:35 pm] |
Šodien kārtējo reizi par mūsu sapuvušo izglītības sistēmu sadomājos. Redz, mans bizness, protams, tikai ierullē no tā, ka Valdorfa skolā septīto un astoto klasi beiguši, visnotaļ loģiski zēni reizrēķinu prot tikai aptuveni un gandrīz neko nav dzirdējuši par daļām, procentiem, leņķiem, lalala. Tomēr bēdīgi kaut kā. Labi, šitiem konkrētajiem vecāki attapušies gadu pirms eksāmena, bet viņi taču nav tur vienīgie. |
|
|
Comments: |
| From: | zum |
Date: | July 12th, 2004 - 09:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Točen? Man jau bija tāds mazs, kluss, sapnis sīko pa Valdorfa līniju laist. Nē, nu laikam skolas vecumam šī pedagoģija nerullē.
Par visu citu šajās skolās man nav viedokļa, bet matemātikā gan es nezinu skolotāju, kurš būtu pietiekami profesionāls, lai savienotu vadorfpedagoģiju ar daudz maz reālām skolēnu zināšanām. Tas, ka es nezinu, protams, nenozīmē, ka tāda nav.
| From: | zum |
Date: | July 12th, 2004 - 11:17 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nūū, antropozofija man ar ne visai. Bet ar Valdorfpedagoģiju jaunākajam vecumama kā ar demokrātiju, nekas sevišķs, bet labāka nekā nav :)
Montesori. No Valdorfiem, manuprāt, - jo tālāk, jo labāk...
| From: | zum |
Date: | July 13th, 2004 - 12:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Esmu bišķi ieskatījusies abos. Valdorfu kursos mācīja vāci, Monetesori pēc grāmatiņām, kad strādāju bēdudārzā. Montesori ir paragmatiskāka metode, Valdorfs "vairāk pa gaisiem", bet racionālo graudu var atras arī tur. Man patika. Tikai kā pēc Valdorpedagoģijas metodes mācāma matemātika man absolūti nav skaidrs.
A kāda vispār jēga no tādām Valdorfskolām? /nez kāpēc nāk atmiņā aneci par skolotājiem/
Padalīšos, bet Tu tikmēr pastāsti par tām Valdorfa skolām ;-)
Rudolfs Šteiners kapā priecīgs grozās.
Ar šito puisi laikam neesmu pazīstama:(
| From: | shelly |
Date: | July 12th, 2004 - 11:40 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Un kā viņi vispār akreditāciju iziet? Uz kā pamat viņi vispār peld? Tam taču vispār nav bekāda sakara pat ar mūsu sapuvušo izglītības sistēmu.
Nu, akreditācijai ir vistiešākais sakars ar izglītības sistēmu, manuprāt. Stulbi ir tas, ka skolotājam reāli nav nekādas atbildības, direktoram nav nekādas atbildības par to, ka viņa skolā tiek zināmā mērā aplaupīti bērni un brīžiem šķiet, ka nevienam šajā valstī nebūs nekādas atbildības par to, ka drīz vairs nebūs arī tik daudz jēdzīgu skolotāju, cik ir šobrīd. Un nav tas tikai algas un naudas jautājums, lai gan arī tas, protams. | |