Pilota memuāri.

Līķa modināšana jeb Б5-47, part II.

Līķa modināšana jeb Б5-47, part II.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Šodien izmēģināju [info]eoo ieteikto (tencinu, tencinu) procedūru (atlodēt nost ieeju 200V taisngriezim) un to pašu izdarīt ar sekundārā tinuma taisngriezi, tā vietā pielodējot patvaļīgu ~20V barošanas avotu (manā gadījumā LATRs + pirmais mazjaudas trafiņš, kas bij' pa rokai).
Rezultāts - vismaz pa daļai regulatora plate strādā, spriegums regulējas, abi grozāmie poči strādā, varbūt vajadzētu maķenīt kalibrēt, bet joprojām izejā strāvas nav, kaut arī caurejošais tranis, sitmannost, izskatās vesels.

Tagad ir aizdomas, ka pārspriegums varētu būt sabojājis kādu regulatora plates priekšpastiprinātāja ieeju/izeju. Rītvakar jāaizskrien līdz Svilinātāju Edvīnam, jāparakājas USSR detaļās un vēl maķenīt jāpaurbjas shēmā. :)

Padoties negribas, sanāktu kauč akumulatoru lādētājs.

/Muz: Teddybears - Cobrastyle ft. Mad Cobra
  • Visticamākais, taisnība. Aukstam kvēldiegam ir pārāk maza pretestība - nostrādā strāvas ierobežošana. Pieslēdzu 12V LED spuldzi - skaisti regulējas kā ar spriegumu, tā strāvu, hence - vajadzētu būt visam kārtībā. Plus tur ir vēl viens strāvu regulējošais tranis, kas nozīmē, ka ar to arī viss ir kārtībā.

    Tikmēr sistemātiski pārbaudot pusvadītājus modulatora platē, arī tur es kaut kā īsti neatradu nevienu izblieztu. Tātad paliek tikai viens variants - pārbaudīt darbībā. Griezīšu ligzu otrādi un skatīšos, verķim strādājot, vai tas modulators ģenerē attiecīgi zāģi, vai strādā pustilts un vai izejās ir signāli pretfāzēs un tā tālāk.
Powered by Sviesta Ciba