Pilota memuāri.

Komentāri

Piļī un ne_irs.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Mazais mācīs braukt ar moci.

Līdzšinējās attiecības ar iekšdedzes dzinējiem gan nav bijušas ideālas, maigi izsakoties. Varbūt tāpēc, ka šī aizpagājušā gadsimta izgudrojuma kaprīzums vienmēr bijusi mīkla, varbūt tāpēc, ka vienkārši nepaveicās ar eksemplāriem.
Pašbūvētajam "Minsk" kartingam patika sist pretī ar kikstarteri. Pēc tam tāpat darīja GEET zālespļāvējs un motorzāģis. Esītis (Ford Escort MK V) vienkārši neleca. Acīmredzot nevarēja iesist. Toties sūdīgās kompresijas, aizdedzes un degvielas padeves problēmu dēļ mēdza palikt uz 3 cilindriem, īpaši reizēs pie apdzīšanas manevriem.
Kinlons ļāva atcerēties visus šos burvīgos mirkļus. Jāpieregulē čoks, aķis nosēdies, starteris negriež. Kas paliek? Kikstarteris. Pārbaudi, vai ir neitrālajā, nospied sajūgu, šķil. Pēc 7 neveiksmīgā mēģinājuma atmet ar roku. Vadība, protams, kā lielajiem - sajūgs, neitrālais, pirmais uz leju, pārējie uz augšu, nost jāmetas pašam.
Tāpēc, ja vien tas iespējams, izvairos sēsties pie auto/moto stūres. Nervi, spriedze, stress. Nahuj?

Bet man ir sapnis. Kādā dienā sēžu uz tāda paša agregāta. Pagriežu atslēgu, uzgāzēju, baiks bez skaņas izkustas no vietas. Kikstartera nav, sajūga nav, ķēdes nav, nekā nav. Brauc un nedirsies. Jūs zināt, par ko es runāju.
Šis ir tas iemesls, kāpēc es sāku ņemties ap OU lietām. I'm waaaaay overdue for my own independent means of transportation. Bet iekšdedzes dzinēji var iet dirst. Sūdu var tīt kādā papīrītī gribi, tāpat smirdēs.
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Powered by Sviesta Ciba