Pilota memuāri.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Pastrādāsim VĒL?!

/Bet srsly. Pa šīm dienām ir iestājies kaut kāds vājprāts. Pēkšņi no visiem nevar ne atkauties. Tik tikko pabeidzu tīrīt Aspairi, 5740G. Krupis. Jāizjauc pilnībā, lai varētu iztīrīt vienu sūda veņķiku, un rindā jau atkal nākamais. Un tad atkal būs klusums. Varēšu sūkāt īkšķi un grauzt maizes drupatas.

labi, labi. nav tik traki. :D
  • datoriķu sarunas. :D

    Tur ir vairāki tai sērijā. Man bija darīšana ar DV9000, starp citu, tieši atlodēšanās vaina. ;) Gļuks ar softu un draiveriem esot 6000šajiem. Un viņi nāca stokā ar Vistu. XP nez vai vispār sākotnēji supportēja. Bet anyway - tam pašam bēdīgi slavenajam DV9000 dzesēšana bija vienkārši amorāla, šina šauriņa, šauriņa. Tur es Tev pilnībā piekrītu. Vēl čaļi mēdza darīt tā, ka pēc pārlodēšanas papildu kapara plāksnes laukumu lika virsū, lai kauč kā to dzesēšanas virsmu palielinātu. Protams, tur vajag normālu lodēšanas staciju ar fēnu. Ak, vēlmes, vēlmes.

    btw - tos pašu ribbon kabelīšus lodēt esi mēģinājis?
Powered by Sviesta Ciba