Pilota memuāri.

Komentāri

Un tagad pārējais.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vispirms man jāsaka, ka visvisvisspožākās domas dzimst tieši naktī, bet līdz rītam tās kaut kā paspēj izplēnēt, ja īpaši nesargā, tāpēc iespējams, ka tuvumā vajdzēs turēt piezīmju blociņu. Viena no šādām atklāsmēm ir, ka gadījumā, ja es būtu izlēmis ierasties nedaudz ātrāk, tas ir, laikā, kad iNETs vēl īsti nebija pieejams, es lasītu fenomenāli daudz grāmatu. Mežonīgi! Un tehnisko literatūru. Tā tad aizvietotu Tīkla piedāvāto informāciju. Nepilnīgi, bet tomēr.

Par maniem biedriem šajās dienās kļuva BēBē brokastis, SWH, kā arī LR-1 'Kā labāk dzīvot' un 'Krustpunkti', "Solaris" un arī SestDienas, vienā no kurām izlasīju šo joku, par kuru esmu stāvā sajūsmā:

ASV gaisa kara spēku piloti un mehāniķi bieži savā starpā sazinās ar ierakstiem borta žurnālā. Pēc lidojuma pilots žurnālā ieraksta ziņas par pamanītajiem defektiem, mehāniķis uz šo ierakstu reaģē un pēc tam informē par paveikto. Reizēm ir tā:

Pieprasījums: Galvenās šasijas kreisais iekšējais ritenis gandrīz jānomaina.
Atbilde: Galvenās šasijas kreisais iekšējais ritenis gandrīz nomainīts.

Pieprasījums: Testa lidojums noritēja teicami, taču autopilots darbojas ar grūtībām.
Atbilde: Šajā lidmašīnā autopilots nav uzstādīts.

Pieprasījums: Austiņās neiedomājami trokšņi.
Atbilde: Trokšņi padarīti iedomājamāki.

Pieprasījums: Salonā daudz mušu.
Atbilde: Mušas pārskaitītas - skaits atbilst.

Pieprasījums: Autopilots horizontāla lidojuma režīmā rāda augstuma samazināšanos par 20m/s.
Atbilde: Nevaru to atkārtot uz zemes.

Pieprasījums: Beigtas vaboles uz priekšējā stikla.
Atbilde: Mēs jau pasūtījām svaigas.

Pieprasījums: Kokpitā klauvējieni, it kā mazs cilvēciņš sistu ar āmuriņu.
Atbilde: Āmuriņu cilvēciņam atņēmām.


Ģeniāli.
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Powered by Sviesta Ciba