Pilota memuāri.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Starp citu, sakarā ar Pasažieru Vilciena cūcisko rīcību, paaugstinot biļešu cenas, es šobrīd nopietni apsveru viena baika pārbūvi/upgreidu. Ideālajā variantā tas varētu būt elektro-velohibrīds ar 26" ratiem, pilnpiedziņu (!!!!) [priekšējais rats - velkošais ar elektromotoru], pilsētas/šosejas variants ar mehāniskajām disku bremzēm.. kaut kas šitāds

Bet jautājums ir fundamentāli cits - [bļ_], kurā brīdī tas beidzas?!?!! Kurā brīdī notiek šī pārslēgšanās uz progresīvākiem transporta veidiem? NAV taču nekāda 'Brīvā tirgus'!!! NAV!!! Tehnoloģijas, kurām jau aizvakar bija jābūt tirgū, līdz tam, iespējams, vispār neizlauzīsies. Es ļoti labprāt dragātu apkārt ar mazu, smuku elektrisko Opeli vai ko citu.. Bet CIK VAR CIRST!? Cik var liet, ka baterijas dārgas, neefektīvas, švakas.. Ka tūlīt, tūlīt būs.. Kaut tas pats Bedini R-charge lādētājs atrisina šīs problēmas..

[man vajag daudz molotova kokteiļu. DAUDZ! :@]
  • 1)smuks baiks
    2)tādu uztaisīt būs uuuuiiii cik grūti.
    3)problēma ir tāda, ka lielākā daļa ļaužu tik tiešām tic, ka baterijas ir neefektīvas. un žurnālisti tādi paši cilvēki vien ir. nez vai kaut viens tvneta/delfu/dienas/velns_zina_kā žurnālists pirms raksta par bateriju neefektivitāti [vai jebkura cita raksta par jebkuru tematu, kurā ir iepīts bateriju jautājums] ir veltījis laiku šī jautājuma pienācīgai izpētei. ja viņi tā darītu, viens raksts taptu mēnešiem un viņi nomirtu badā :)
    • 2)Runa ir par t.s. 'e-bike retrofit kit'. Komplekts, kurā ietilpst pakaļējais (vai priekšējais) rats ar bezsuku elektromotoru, kontrolieris, 'gāze' ručka - viss, kas nepieciešams, lai vellis kļūtu par hibrīdu. Faktiski ķīniešu variantā (un viņi, kā valsts ar vislielāko velosipēdistu skaitu, šajā lietā ir krietni priekšā..) tāds komplekts maksā dažus simtus dolāru. Plus piegāde. Tiesa, es vēl kādu laiku domāšu un skatīšos. Bet nereāli tas nav. Toties es atkal varētu būt pirmais kādā jomā Latvijā.
Powered by Sviesta Ciba