Pilota memuāri.

And we fail again.

And we fail again.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Karo4e - viss ir auzās. Komutatora dzirksteļošanu pie tiem pārsimt voltiem novērst nevar. Ogles deg lupatās un tas nekam neder. Esam atgriezušies sākumā. Jādomā, kā mehānisko komutāciju aizvietot ar elektronisko. Protams, variantu nav daudz - vai nu magnētiskā uz hall'a devējiem, vai optiskā. BET NE JAU TUR IR PROBLĒMA!!! Pārslēgšanai tik un tā jāizmanto vai nu MOSFETi vai bipolārie tranzistori, līdz ar to jautājums - ja CE ķēdē spriegums ir 200-350V, kā slēgāt vadības signālu, ja nedz kaut kādi optopāri, nedz atsevišķi fototranzistori ne tuvu nevar turēt tādu potenciāla starpību..? Kaut kādu MOSFET gate draiveri? Vai kas..?

Turpināšu rakties. Bet var arī gadīties, ka projekts tiek iesaldēts pat neskatoties uz šī motora mehānisko jaudu. Var gadīties, ka es atgriezīšos pie zemsprieguma sistēmām. :/

Dzīvosim-redzēsim.
  • [es šobrīd jau gandrīz gandrīz ierakstīju komentu, kurā sacītu, ka neko no tevis teiktā nesapratu, taču nolēmu labāk vispirms beidzot izpētīt kas tas pie joda ir ko tu tur taisi un tikai tad sākt spīdēt ar stulbību] skatos, viens te tīri tā neko rubī elektrotehniku.
    • ;)

      'Viens' rubī ne to vien. Vienkārši citādi nevar. Ir jāzin šis tas elektronikā & elektrotehnikā, mehānikā, fizikā un vēl citās zinātnēs + vēlams 'hands-on experience', un tikai tad var sākt kaut ko darīt.


Powered by Sviesta Ciba