Ārprāc. Man ir bail no tā, ko pats esmu radījis...
Es neuzdrošinos to motoru palaist no tīkla. Tikai tā druscīt paspēlējos, uzlādējot kondensatoru banku un piedarbinot. Un pat pie tādiem apgriezieniem var aizmirst, ka rotoru iespējams apturēt ar pirkstu. Baidos iedomāties, kas notiks pie kādiem 3000-4000 apgriezieniem/min... (scared) Laidīšu tikai no 150-300W 12V->220V strāvas pārveidotāja.
Jei bogu. Man bail!
Tehniskie dati: 220V AC -> 311V DC kondensatoru bloks, 510uFd (24 džouli). Recovery impulsus pat nedomāju mērīt - kilovoltos, ja ne desmitos klovoltu. D*rsā...
Jei bogu. Man bail!
Tehniskie dati: 220V AC -> 311V DC kondensatoru bloks, 510uFd (24 džouli). Recovery impulsus pat nedomāju mērīt - kilovoltos, ja ne desmitos klovoltu. D*rsā...
es esmu plānojis šodien/rīt veltīt kādas pāris stundiņas mistera greja sasniegumu pētīšanai, jo iepriekšējā izpēte liecina, ka mistera sērla sasniegumi ir PATIEŠĀM DĀRGI reproducējami.
varu izteikt minējumus, kas notiks pie biedējošajiem 3000-4000 apgrizieniem - redzēsi dzirksteles, dzirdēsi sprakšķus un gaiss odīs pēc kopētavas no jonizētā skābekļa pārpilnības. visai kaitīgi, sc.
kā tu mēri apgriezienus?
Un, cerams dzirksteļu nebūs - tās rodas komutatorā tāpēc, ka spolēm ir paliela induktivitāte un tās izslēdzot magnētiskais lauks sabrūk un tinumos (5000 vijumi katrai no 3 spolēm) ierosinās augstsprieguma impulss. To impulsu es plānoju novadīt un otru kondensatoru bloku jeb 'recovery' sistēmu, kas lādēs otru autiņa akumulatoru. Šis princips ļauj tikt pāri parasto motoru simetrijai un izejā iegūt gan mehānisko, gan elektrisko enerģiju.
Tas eksperiments vēl priekšā.