Pilota memuāri.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Un vēl es ceru rīt nepaslinkot un kaut uz dažām sekundēm iedarbināt pirmo 'lielo' impulsu motoru-ģeneratoru. Nu ir viņam jāstrādā. Caur kaulu smadzenēm to jūtu. I'm soooooo close.
  • kā sanāca?
    • Strādā. Pašlaik norit darbs pie barošanas ķēdes šim motoram.
      • pač pač.. nopietni?
        • Ņemot vērā, ka no jauna tiek reanimēta jau reiz (pirms pusgadsimta) teju līdz pilnībai izstrādāta tehnoloģija, tad - protams.
          • vai tu runā par mistera sērla [john r.r. searl] veikumu? ķipa elektroģenerators, darbojas ar magnētisma palīdzību?

            ja atbilde ir jā, tad eeeejjjjjjjjj nost!!! es šobrīd [jau kādu mēnesi] krāju naudu tāda verķa izveidošanai! biju jau viskauko sarēķinājis un saprojektējis.
            • Nē. Tas nav Sērls. Viņa disks, kaut arī pilnībā darbotiesspējīga tehnoloģija, ir viens no visdārgākajiem un sarežgītākajiem enerģijas iegūšanas risinājumiem. Ja runa ir par alternatīviem enerģijas avotie, tad jebkam tādami jāatbilst vairākiem kritērijiem: 1)lēts izgatvošanā 2)lēts un drošs ekspluatācijā 3)pastāvīgs enerģijas avots 4)ilgtermiņā nerada piesārņojumu vai kādas citas grūti paredzamas un novēršamas sekas

              Tehnoloģija, kuru es pētu un attīstu, ir amerikāņu izcelsmes izgudrotāja Edvina Vincenta Greja (E.V.Gray) elektromagnētiskā impulsu motora variācija, tajā izmantojot arī citu līdzīga principa iekārtu autoru tehniskos risinājumus. Man tikai žēl, ka otrreiz ir jāizgudro velosipēds. Tehnoloģija jau vienreiz bija izstrādāta tādā līmenī, ka to varēja palaist rūpnieciskā ražošanā. Un nu visam procesam ir jāiet cauri no jauna.
              • es minēšu - viņš to bija izstrādājis līdz gandrīz masveidā ražojamai pakāpei, iepazīstināja ar savu izgudrojumu kādu no korporācijām un nākamajā dienā nomira? tas gan būtu pārsteigums...

                enīvei, iepazīšos ar šitā džeka veikumu un pēc tam uzplīšos tev ar jautājumiem.

                p.s. vai tev ir tā tava verķa foto or smth?

                p.p.s. par sērlu es, sc, esmu dzirdējis atsauksmes, ka viss viņa magnētiskais efekts esot baigais blefs, nevienam citam to neesot izdevies panākt identiskos eksperimentos. tiesa, pats vēl neesmu izmēģinājis, tamdēļ nezinu, kam ticēt.
                • Protams. Visiem šāda veida izgudrojumiem, kuru vēsture iestiepjas aizpagājušā gadsimtā, kaut kas ir nogājis greizi. Par Greju domas dalās. Vieni tic sazvērestībai, otri apgalvo, ka Greju pazudināja paša paranoja, slepenība un alkatība. Patiesībā mani tas neinteresē tāpēc, ka pati sistēma - motori un to variācijas ir ļoti plaši dokumentēti un demonstrēti auditorijai tā apliecinot, ka tehnoloģija ir īsta. Tāpēc arī starp kādreizējiem investoriem un sadarbības partneriem ir bijuši nopietni biznesa ļaudis.

                  Mans agregāts pagaidām izskatās
                  Motors izmanto augstspriegumu kā ieejā, tā izejā un sekas var būt letālas.. ;)

                  Tad nu par magnētiem. Ar šiem nieciņiem patiesībā viss nav tik vienkārši. Magnētisms ne tuvu nav izpētīta parādība. Piemēram, reti kurš zina, ka plūsmu magnētiskos materiālos iespējams pārslēgt starp diviem alternatīviem ceļiem ar niecīgu impuslu palīdzību. Bet vispirms būtu jāsāk ar to, no kurienes magnēts ņem enerģiju, lai pastāvīgi spētu turēties, piemēram, pie ledusskapja. Enerģijas avots faktiski ir t.s. elementārdaļiņu spins... mūžīgā kustība. Jautājums tikai - kā šo neizsīkstošo enerģiju pārveidot mums izmantojamā formā.
                  Bet tad tālāk man jāsāk runāt par elektrotehnikā un elektrodinamikā ļoti jūtīgiem jautājumiem, piemēram par to, kāpēc mēs joprojām skolās un universitātēs mācām ~140 gadus vecu, arhaisku modeli un kāpēc tajā nekas nav iekļauts no modernajiem atklājumiem elementārdaļiņu fizikā. Jo tas viss dramatiski izmainītu veidu, kā mēs konstruējam dažādus motorus un ģeneratorus. Es runāju par tā sauktajām asimetriskajām sistēmām, pretstatā simetriskajām, kādas ir visas līdz šim uzbūvētās.
Powered by Sviesta Ciba