Es tiešām neesmu skaitījis.. :D
Bet nu, ja rēķinām, tad ikgadējie izdevumi:
Ikgadējā nodeva - http://www.csdd.lv/lat/par_csdd/nodevu_ _nodoklu_un_naudas_sodu_nomaksa/transpor tlidzeklu_ikgadeja_nodeva/nodokla_gada_l ikmes/?doc=649 Nu normālam auto ap 150€ sanāk
Apskate - kaut kādi 30€ laikam bija
OCTA - man tagad lētāko uz gadu rāda 61,04€, bet nu tās cenas ļoti atšķiras atkarībā no BM klases un citiem parameteriem.
Tālāk...
Riepas - nu komplekts kaut kādu R15 sākas ap 150€. Protams, foršāk uzreiz noprikt auto ar abiem komplektiem vai labām M+S, tās pāris gados nobraukt un notirgot auto ar visām plikajām riepām, lai jaunais saimieks domā. :D Cik var nobraukt ar vienu komplektu - es īsti nezinu, nav vēl sanācis.
Eļļa, filtrs un vēl kaut kādi sīkumi - ik pēc 15-20Mm - ja nav baigi liels motors, tad nu kādi 40€.
Nu tas tā, tālākais jau vairs nav aprēķināms, jo ir atkarīgs gan no auto stāvokļa, gan tā, cik konkrētajam modelim maksā daļas, no tā, cik sarežģīti tas remontējas, vai tu to remontē pats, vai servisā. Ja servisā, tad vai kaut kur Rīgas centrā, vai laukos. Tāpat arī vienkārši no tavas attieksmes - vai gribas, lai viss ir perfekti, vai arī pietiek ar to, ka nekas nost nekrīt. :D
Te tā gradācija tiešām ir milzīga. Bet nu tādam mazās vai vidējās klases auto ap 20 gadu vecumu (šajā man kaut kā vislabāk ir sanācis orientēties), ja tas ir iegādāts puslīdz labā stāvoklī, un tas nav kaut kas ekskluzīvs, tad šī stāvokļa saglabāšanai nevajadzētu izmaksāt vairāk par kādiem 250-300€ gadā. Ja tā ir, tad jādomā, vai nav izdevīgāk tirgot nost un ņemt ko citu.
Kaut kā tā. Bet nu tie ir tikai mani aprēķini. Neesmu baigais pedants un man laikam svarīgāk ir nokļūt no viena punkta citā, nekā mīlēt auto.
Bet nu, ja rēķinām, tad ikgadējie izdevumi:
Ikgadējā nodeva - http://www.csdd.lv/lat/par_csdd/nodevu_
Apskate - kaut kādi 30€ laikam bija
OCTA - man tagad lētāko uz gadu rāda 61,04€, bet nu tās cenas ļoti atšķiras atkarībā no BM klases un citiem parameteriem.
Tālāk...
Riepas - nu komplekts kaut kādu R15 sākas ap 150€. Protams, foršāk uzreiz noprikt auto ar abiem komplektiem vai labām M+S, tās pāris gados nobraukt un notirgot auto ar visām plikajām riepām, lai jaunais saimieks domā. :D Cik var nobraukt ar vienu komplektu - es īsti nezinu, nav vēl sanācis.
Eļļa, filtrs un vēl kaut kādi sīkumi - ik pēc 15-20Mm - ja nav baigi liels motors, tad nu kādi 40€.
Nu tas tā, tālākais jau vairs nav aprēķināms, jo ir atkarīgs gan no auto stāvokļa, gan tā, cik konkrētajam modelim maksā daļas, no tā, cik sarežģīti tas remontējas, vai tu to remontē pats, vai servisā. Ja servisā, tad vai kaut kur Rīgas centrā, vai laukos. Tāpat arī vienkārši no tavas attieksmes - vai gribas, lai viss ir perfekti, vai arī pietiek ar to, ka nekas nost nekrīt. :D
Te tā gradācija tiešām ir milzīga. Bet nu tādam mazās vai vidējās klases auto ap 20 gadu vecumu (šajā man kaut kā vislabāk ir sanācis orientēties), ja tas ir iegādāts puslīdz labā stāvoklī, un tas nav kaut kas ekskluzīvs, tad šī stāvokļa saglabāšanai nevajadzētu izmaksāt vairāk par kādiem 250-300€ gadā. Ja tā ir, tad jādomā, vai nav izdevīgāk tirgot nost un ņemt ko citu.
Kaut kā tā. Bet nu tie ir tikai mani aprēķini. Neesmu baigais pedants un man laikam svarīgāk ir nokļūt no viena punkta citā, nekā mīlēt auto.