Pilota memuāri.

Kad tu darbā dari darbu, lai darītu nākamo darbu.

Kad tu darbā dari darbu, lai darītu nākamo darbu.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Jāsaka, ka ir iestājies pilnīgs



Jebšu darbā dari darbu priekš gaidāmā darba.

Pēc neveiksmīgiem manevriem vairāku dienu garumā, nesekmīgi cenšoties piedabūt kaut vienu no vecajiem dzelžiem strādāt un pagriezt XP, tāds tomēr tiek atrasts - uz AMD bāzes. Taču īsto tehnoloģiju attīstības dinamiku var ieraudzīt, palaižot Google Chrome, kura viens pats šķirklis apēd gandrīz visu procesora jaudu. TIK ļoti ir mainījies interneta satura apjoms.

Bet vispār.
Šis tak ir parasts RS232 krosa kabelis, ne?

  • Izskatās pēc nulmodēma, jā. Atkarībā no iekārtas, ar kuru gribi sazināties, var gadīties, ka pat visus tos savienojumus nevajag, pietiktu ar trim vadiem (2-3 3-2 5-5). Bet labāk tomēr uztaisīt visus, jo JA NU.
    --
    Es gan nesaprotu cepienu par XP. Ja instruments ir labs, apgūts un sniedz vēlamo rezutlātu vai ir vērts to mest ārā, jo pasaulē ir jaunāki? Nez, sēžu uz XP vēl aizvien, zīmēju uz 10 gadus veciem softiem un varu izdarīt visu ko vajag. Bet tājau laikam gaumes lieta.
    • Aha, paldies! :)

      Savu cepumu arī liku uz to, ka pilnais nullmodēms ar handshake, jo vienkāršais, šķiet, nestrādāja, un itāļu spečuks iemeta specifiski šo attēlu. Tavs toreiz dotais RS232 (no diviem vadiem ar štekeri), pēc piniem mērot izskatās pēc šāda, bet skatīties un proverjaķ vajagot 2x (tā vismaz apgalvo CSDD).

      Un, hehe - tur jau tā lieta, ka neviens to XP ārā mest netaisās, tieši otrādi, tas arī obligāti vajadzīgs pienācīgai iekārtas apkalpošanai attālināti, jo viņu lietotais Siemens Simatic7 apkalpes softs uz tā arī griežas.
      • Ā, tam, ko devu noteikti ir sakrustoti rx un tx, bet par parējiem modema kontroles signāliem neko negarantēju, jo tie man ikdienā nav vajadzīgi, tos pārbaudi gan. Ja nu kaut kādas neskaidrības, droši dod ziņu.
Powered by Sviesta Ciba