tīstokļa atvēršana un plāni

« previous entry | next entry »
Sep. 3., 2008 | 12:18 pm

šī diena ir sākusies jauki. ir jauni plāni un potenciāli piedzīvojumi, un iespējams tādēļ mani šogad nenomāc rudens depresija.
man vispār ir labs garastāvoklis :)

bet bez tā visa, ir arī plāns tuvākajām brīvdienām.
mēs sestdien raujam vaļā to nolādēto tīstokli! visticamāk, ka tas notiks Ikšķilē. pasākuma programmā šobrīd ir tīstokli vilkt lielā ātrumā aiz mašīnas, mest to no kādas augstākas vietas, kā arī rīkot spridzināšanu mežā vai pamestajā trasē. viss protams tiks filmēts.

P.S. Vai ir kāds ķīmiķis, kurš varētu nokonsultēt par paštaisītajiem spridzekļiem?
P.P.S. Es apsolu, ka nebūšu piedzēries (vai appīpējies), kad ņemšos ar sprāgstvielām.
Tags:

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {32}

Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 3., 2008 - 12:43 pm
Link

Nu nu tik tā prātīgi.
Tas tomēr ir Nolādēto tīstoklis.
BTW, spridzinot jau var netīšām sabeigt to, kas atrodas iekšā, ne?

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 12:57 pm
Link

nu... hvz. tāda iespēja pastāv, bet man liekas, ka neko daudz nesabojāsim, jo tas futrālis ir no vismaz puscentimetru bieza metāla.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 3., 2008 - 01:03 pm
Link

Man liekas, ka aizmetinātas trubas taisa vaļā ar to metāla zāģi. Un tad jau pat dzirksteles tā ietu pa gaisu, ka to varētu nosaukt par uguņošanu.

paštaisīti spridzekļi, nu nez. Esmu skeptiska...

Patiesībā mani pārsteidz tas, cik Tu ļoti pēdējā laikā centies darīt visu, kas pēc statistikas liecina par vislielāko iespējamo traumatismu. Braukt dzēris un sapīpējies. Tagad vēl kaut ko spridzināt. Kaut kādas šausmas.

Tas mani pārsteidz tikpat lielā mērā kā asins nodošana vai orientēšanās apmeklēšana Tava izpildījumā. Tobiš liekas, ka ja Tu sāc nodarboties ar kaut ko pēc idejas labu, tad Tev obligāti vajag darīt arī kaut ko kas velk uz pašiznīcināšanos. Tas ir dīvaini.

BTW, vēl var lekt uz galvas nezināmos ūdeņos. Bet maybe jūs to jau esat izmēģinājuši.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 01:28 pm
Link

ar asins nodošanu es noteikti izdarīju labu darbu, bet tas īsti nebija mans mērķis. tas vairāk bija morāli vajadzīgs man pašam.

uz orientēšanos es sāku braukt, jo Silva mani pierunāja, un tad man tas iepatikās. bet arī ne tapēc, ka tas būtu veselīgi, bet gan tapēc ka tajos mirkļos, kad es mežā skrienu pilnīgā spēku izsīkumā, manā domās valda pilnīgs klusums, un es no tā baigi pavelkos.

lekt uz galvas nezināmos ūdeņos ir droša nāve, un tāpēc es to nedarīšu. man vairāk patīk lietas, kur ir iesaistīta tikai potenciāla nāve, no kuras tu vari izvairīties, ja visu izdari pareizi. adrenalīns.

bet spridzekļi nav par tēmu. es netaisos neko spridzināt dēļ adrenalīna. šajā gadījumā spridzināšana vienkārši būs fun. un tāpēc es cenšos atrast kādu vairāk vai mazāk expertu šajās lietās, lai risks būtu pēc iespējas mazāks. es nedomāju neko spridzināt pirms nebūšu vispusīgi noskaidrojis kā tas darāms.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 3., 2008 - 01:33 pm
Link

Labi.
Tad es varēšu naktīs turpināt cīnīties ar savu bezmiegu, bet ar mierīgu sirdi vismaz.

A par labajiem darbiem, es nemaz nedomāju, ka Tu to visu darīji tapēc, ka tas idejiski ir labi. Man prieks, ka Tu spēj pavilkties arī no lietām, kas veselību uzlabo ne tikai bojā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 01:36 pm
Link

lieliski :)
starp citu - vai es varu dabūt kameru sestdien?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 3., 2008 - 01:39 pm
Link

Viņa ir pie manis mājās.
Vads, kas savieno kameru ar datoru gan laikam vēl mētājas pie Jāņa.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 01:45 pm
Link

nu tas nekas, jo man darbā ir tāds pats.
tad jau es noteikti piekāpšu pie tevis līdz sestdienai :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 01:46 pm
Link

kaut gan moš Jānis arī līdz sestdienai to vadu varētu atvest līdz tavai mājai, laika vēl gana :)

Atbildēt | Iepriekšējais


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 3., 2008 - 01:17 pm
Link

Woah! Kas tas jums par elder scrolli metaala keisaa? =)

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 01:21 pm
Link

no larpa "Nolādēto tīstoklis". spēles mērķis bija atrast tīstokli, bet maita Kamazs to nabaga papīra gabaliņu bija ielicis tādā metāla keisā un ar lielu ķēdi pieķēdējis pie kaut kādas armatūras nelielā tunelī zem dzelzceļa :D no armatūras ta to keisu cilvēki dabūja nost, bet keisu vaļā dabūt gan ir lielāks izaicinājums...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 3., 2008 - 01:26 pm
Link

:D labs!

Katraa gadiijumaa Evijai nav par ko uztraukties. Es jau padomaaju, ka juus kaadu ancient evil taisaties unleashot :))

Ar spridzekli toch neiesaku meegjinaat.
1. tie, ko tu pats vareetu viegli uztaisiit, nebuus pietiekoshi stipri.
2. ja juus dabuutu pietiekoshi stipru spridzekli, tad juus visticamaak to nemaaceetu pareizi uzlikt keisam. Tas metaala gabals vnk aizlidotu random virzienaa un norautu kaadam galvu. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 3., 2008 - 01:24 pm
Link

Ta no Kamaza spēles.
Nolādēto Tīstoklis. Tīstoklis bija iemetināts metāla futrālī.

Photobucket

Atbildēt | Iepriekšējais


Dārkas Džediēls

(bez virsraksta)

from: [info]darkjedi
date: Sep. 3., 2008 - 02:15 pm
Link

Man šķiet metāla zāģis, skrūvspīles pāris džeki ar alus kastēm kas uz maiņām zāģē būtu gana,lai to riebeklību dabūtu vaļā. :)

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 02:31 pm
Link

svarīgs ir arī pats process, kuram jāizskatās gana iespaidīgam, lai to būtu vērts filmēt. video, kur džeki dzer un zāģē man neliekas baigi foršs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dārkas Džediēls

(bez virsraksta)

from: [info]darkjedi
date: Sep. 3., 2008 - 02:32 pm
Link

A spirdidzinot nenodzedzinās to papīru kas ir iekshā?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 02:34 pm
Link

nu taču pofig! process!!! btw es to papīru esmu pirms tam redzējis, un nekā īpaša tur nav. skrollis kā skrollis. uz viņa ir tikai bezjēdzīgu simbolu virtenes.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dārkas Džediēls

(bez virsraksta)

from: [info]darkjedi
date: Sep. 3., 2008 - 03:06 pm
Link

Kaut kad spirdzināt protams ir kruta.
Pirms tam vēl varētu uzlikt uz dzelzceļa sliedēm, lai vilciens pārbrauc pāri.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 3., 2008 - 03:19 pm
Link

doma nav slikta. es reiz esmu licis datora monitoru uz sliedēm un tas bija cool. bet priekšējam vagonam ir tāds šķūris, kas no sliedēm novāc visādus sūdus , ko tur salikuši visādi loši. monitora gadījumā efekts tik un tā foršs, jo ir liels blieziens, bet metāla keisa gadījumā var vnk gadīties, ka vilciens mūsu tīstokli gluži vienkārši aizšķūrē prom...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


mdz_snifs

(bez virsraksta)

from: [info]mdz_snifs
date: Sep. 3., 2008 - 04:18 pm
Link

Iemērc spainī ar kolu, pēc nedēļas būs vaļā :D

Atbildēt | Iepriekšējais


bacillus

(bez virsraksta)

from: [info]bacillus
date: Sep. 4., 2008 - 08:27 am
Link

es CERU, ka uz vilciena sliedēm neko neliksiet!!!

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: anonymous
date: Sep. 3., 2008 - 05:37 pm
Link

http://www.libertylib.com/how-to-make-black-powder-and-other-explosives.shtml
http://www.flashback.se/archive/NTROGLSN.TXT
http://www.textfiles.com/anarchy/INCENDIARIES/plastiqe.txt

Vajag tikai pagooglēt.

Enivei, domāju, ka nav pamata uztraukties par to, ka spridzinot varētu sabojāt to, kas ir iekšā. Ja tā tiešām ir 5mm bieza dzelzs truba, tad ar spridzekli tiešā veidā praktiski neko neizdarīsi, ja vien tas tiešām nebūs tik spēcīgs, lai to trubu iztvaicētu nafig.

Iespējams, ka tai var izdedzināties cauri ar termītu:
http://how2dostuff.blogspot.com/2006/01/how-to-make-thermite.html

Ja nopietni gribētos spridzināt, tad būtu jāizzāģē dziļas rievas, kurās sabāzt sprāgstvielu un tad tiešām tikpat labi var to vienkārši pārzāģēt.

Kreatīvāks risinājums, kas iekļauj sprāgstvielas, varētu būt teiksim iešaut to sienā no improvizēta lielgabala (tas var kaitēt sienai). Protams, tādā veidā viņu vaļā nedabūt, bet izskatītos prikoļno (it sevišķi, ja tiešām izmauktu tai sienai cauri - gana labs lielgabals un veca, pussabrukusi ķieģeļu siena...)

Neaizmirstiet arī lielu, lielu āmuru, kā arī uzmest laktu no liela augstuma. Pneimatiskais atskaldītājs būtu forši (un zināmā mērā arī efektīvi), bet tādu laikam skarbi sadabūt.

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Sep. 4., 2008 - 10:42 am
Link

aicinu tevi piedalīties šajā pasākumā un pamēģināt sadabūt laktu vai jebko citu, kas būtu derīgs mūsu mērķim :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Nightdancer

(bez virsraksta)

from: [info]nightdancer
date: Sep. 3., 2008 - 11:01 pm
Link

nez - līmes šķīfdinātāji nav nekādi dabūjami ?

Atbildēt


Kamazs

from: anonymous
date: Sep. 4., 2008 - 10:05 am
Link

Kad vilksiet aiz mašīnas, atcerieties, ka tīstoklim ir masa, bet nav bremzes, līdz ar to, nevajadzētu strauji bremzēt, jo tas metāla klucis lidos uz priekšu (tur, kur ir mašīna) lielā ātrumā un ar lielu enerģiju, attiecīgi, var sabojāt krāsu, virsbūvi, izsist stiklu, ļaunākajā gadījumā norauties no ķēdes un nogalināt kādu no iekšā sēdošajiem vai apkārt esošajiem. Bet tas ir maz ticams.

Vēl ir problēma, ka mašīnai ir ne tikai bremzes, bet arī amortizācija - tīstoklim atkal nav tādas fīčas, tāpēc pa ceļu tas lēkās kā Duracell zaķītis, jop garāka ķēde, jo briesmīgāk tas lēkās un būs bīstamāks.

Vārdu sakot, vilkšana aiz mašīnas man šķiet visbīstamākais no tā visa. Bet vizuāli arī visiespaidīgākais priekš video.

Ja gribat filmēt no blakus braucošas mašīnas, jārēķinās, ka tā ir tikpat apdraudēta (vai pat apdraudētāka).

Atbildēt | Diskusija


her_crow

Re: Kamazs

from: [info]her_crow
date: Sep. 4., 2008 - 10:40 am
Link

jā, es par šito biju iedomājies. un tāpat es arī prātoju, pa kurieni vislabāk vilkt to tīstokli. jo mums ir nepieciešams diezgan plats ceļš + tam jānotiek pa gaismu, lai kaut ko varētu nofilmēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kamazs

from: anonymous
date: Sep. 4., 2008 - 10:43 am
Link

Pa lidlauku imo. Pietiekami garš, pietiekami plats, neviens netraucē.

Nezinu kā tur ar lidlaukiem Ikskiles pusē, bet šur un tur tādus var atrast.


Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

Re: Kamazs

from: [info]galadriela
date: Sep. 4., 2008 - 11:01 am
Link

Ja nemaldos aiz Rumbulas bija viens visai ok lidlauks. Tas ir pa ceļam uz Ikšķili.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

Re: Kamazs

from: [info]her_crow
date: Sep. 4., 2008 - 11:06 am
Link

jā, nu tas laikam būs īstais. jau sarunāju Gunāriņu, kurš zina šito vietu...

Atbildēt | Iepriekšējais


Re: Kamazs

from: anonymous
date: Sep. 4., 2008 - 04:07 pm
Link

Moš jābremzē līkumā? Es nezinu cik strauji var mašīnu griezt, lai tā paliktu stabila, bet ja tīstoklis tai aizlidotu garām, tad imho nekam īpaši nevajadzētu notikt (ja vien kāds nestāv ārmalā ar kameru or smth).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kamazs

from: anonymous
date: Sep. 4., 2008 - 04:48 pm
Link

Tīstoklis ielidotu durvīs:)

Ķēdei taču ir limitēts garums, kad mašīna sagriežas līkumā vai vienkārši tiek sagriezta, tīstoklis aiz tā fiksētā punkta griežas kā linga. Jā, tas aizlido garām..bet cik tālu lidos, ja ķēde piestiprināta pie mašīnas? Un tad var gadīties, ka trāpa pa auto sānu.

Nē, nu, imo, diezgan daudz procenti, ka nekas nenotiks. Bet pastāv reāla iespēja iepist to metāla cauruli vai nu vāģim sānos, vai sev ķobī. Īsāka ķēde garantē lielāku drošību ķobim, bet mazāku -- vāģim.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Re: Kamazs

from: anonymous
date: Sep. 4., 2008 - 05:10 pm
Link

Značit vajag ahūna garu ķēdi.

Atbildēt | Iepriekšējais