pedagoģiskās etīdes
Pateicoties Šarlotei, izbaudu visas pusaudžu audzināšanas grūtības. Uzsvērti neatkarības demonstrējumi un autoritāšu noliegums, kas izpaužas nemitīgā Emīlijas kaitināšanā, demonstratīvā manu aizliegumu ignorēšanā (nekaunīgi blenžot man acīs, pieglaužot ausis un šūpojot asti), cīņā pret visu un visiem, pamīšus ar izmisīgām pieglaudīguma lēkmēm, pieprasot mīļumu un uzmanību - daudz un tūlīt! Arī tad, kad no rīta esmu modusies, atrodot zem segas rotaļīgi paslēptu pildspalvu vai nagu vīli, arī tad, ja jaunā dāma skraida pa dzīvokli, vicinot zobos kādu no maniem smalkākajiem veļas gabaliem (kuru Emīlija pirms tam, pūles nežēlojot, izstīvējusi no kumodes atvilktnes) arī tad, ja blakus manai sejai uz spilvena nosēžas būtne ar Olivera Tvista sejas izteiksmi, gatava pozēt Dzīvnieku SOS plakātam par nežēlīgu izturēšanos pret kaķiem, un skrubina no miskastes izvilktu sakaltušu garozu - arī tad es nespēju uz viņu dusmoties.
Tādas jūs esat liekules, ko ļaujat kaķim, to noteikti neļautu vīrietim :)