21:03
ušakova pašreklāmas ar pensionāriem, kuri rēķina cik simtus eiro gadā viņi norullē sabtransā, man liek atcerēties faktu, ka ne-Rīgas pensionāri un politiski represētie (kuri teju visi arī ir pensionāri) arī piedalās šī sociālā labuma finansēšanā, pērkot biļeti par pilnu cenu.
bet varbūt es kļūdos un tas viss nosēžas rs un etalona operatoru kabatās, bet brīvbraukšana ir no subsīdijām.
protams, protams, vairumam pensionāru brīvbraukšana ir atspaids, un pie viena smuki audzē balsu skaitu.
Sestdienu rītos, kad braucu ar sabtransportu uz sportiem, autobusā 80% ir ar brīvbiļetēm. Vecums, protams, noteikts vizuāli, bet liel i s vilcienos skaidrs, ka par biļetēm maksātāju ir ieverojami mazāk kā nemaksātāju, rezultātā maksātājiem nav nekādas patikas ar sabiedrisko braukt. Pie šādiem uzstādījumiem ir pilnīgi neiespējami atslogot ielas no privātā transporta un pierunāt pārsēsties sabiedriskajā. Labprātīgi tādā pārbāztā kārbā neviens nekāps.
Jāuzsūta sniegs un jāpietur ielu tīrītāji, vienlaikus izsludinot puteņa biļeti.