Grain of Salt - [entries|archive|friends|userinfo]
snauts

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 25th, 2009|07:19 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
"Volume Shader" iekš GLSL. Video
linkpost comment

Comments:
From:[info]spicausis
Date:October 25th, 2009 - 07:49 pm
(Link)
(par kontenta ģenerāciju) un varbūt, ka viņam tādā gadījumā ir arī iespēja nesāpīgi skeletu apaudzēt? Līdzīgā veidā būtu no pamata skeleta viegli ("viegli" = vieglāk, nekā pārmodelēt vai dinamiski skinot) variēt vienkāršu čarakteru, well, varianci, miesasbūvi etc?
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:October 25th, 2009 - 07:59 pm
(Link)
Skeletus es vēl neesmu pētijis. Par tiem es zinu tikpat kā neko. Vienīgais, ko es esmu uztaisījis ir mugurkauli zivīm blenderī, barb un tetra blenderī Ctrl+A palaiž animāciju.
From:[info]spicausis
Date:October 25th, 2009 - 09:54 pm
(Link)
Jā, tavas kustīgās zivtiņas jau redzēju.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:October 25th, 2009 - 09:26 pm
(Link)
Paron Alt+A