Marts 30., 2019
| 15:59 Ah, prōzisti
Šodien mēģinu izstāstīt viņiem, kā aprakstīt varoņus, labākā analoģija, ko varēju izdomāt: aprakstīt varoni tā, it kā būtu viņā iemīlējies Un aizgāja rifs par visām tām lietām, ko es daru, kad esmu iemīlējusies cilvēkos, un vēl par tām lietām ko "fuck es taču gandrīz vai impulsīvi to izdarīju akdievs"
Bet vispār domāt par iemīlēšanos kā par "ārkārtīgi spēcīgi fokusētu uzmanību" ir diezgan produktīvi
|
Comments:
From: | (Anonymous) |
Date: | 30. Marts 2019 - 20:03 |
---|
| | | (Link) |
|
Es drīzāk gribētu domāt, ka uz varoni jāraugās kā uz tādu, kurā esi iemīlējies, bet tad viņš pret tevi savu iemeslu dēļ ir kļuvis vēsāks. Manuprāt, tas ir tas viens punkts, kurā, pirmkārt, beidzas cilvēka nereālistiska idealizācija un tad iestājas centieni saskatīt (un attaisnot, kā arī pieņemt) otra tumšās puses. Jo iemīlēšanās, man tā gribas domāt, sastāv no ļoti ļoti daudz paša projekcijām - tur ir baigi maz koncentrēšanās uz otra reālo, cilvēcīgo un nepilnīgo būtību, bet vairāk ir fokusēšanās uz vēlamo, šo un to izvēloties neredzēt.
Ah, nu, tā jau nav nekāda iemīlēšanās, tā ir tikai ieskatīšanās. Trū iemīlēšanās ir tad, kad tu esi redzējis visvisādas šausmas un tik un tā nespēj novērst acis.
From: | (Anonymous) |
Date: | 30. Marts 2019 - 20:17 |
---|
| | | (Link) |
|
Aha, paldies par skaidrojumu.
nēnu es biju neprecīza, bet :) |
|
|
|
Sviesta Ciba |