Pierro

Jo slimaak...


October 16th, 2007

(no subject) @ 11:32 am

Sievietes raud, kad tuvojas robežai.
Vīrieši raud, kad robeža jau sen ir bijusi pārkāpta un tur vairs neko nevar darīt.

 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]g_sch
Date: October 16th, 2006 - 03:48 pm
(Link)
un kas ir domāts ar to robežu,,,
jeb kas tā ir par robežu?
[User Picture Icon]
From:[info]pierro
Date: October 17th, 2006 - 02:01 am
(Link)
Nekad neesmu devis robežas definīciju...

Tas varētu būt mirklis, kad jārīkojas pret savām augstākajām morāles vērtībām, jādara kas tāds, ko tu nevēlies.

Atklāti sakot, te var pielikt vēl daudz un dažādus punktus. Paldies tev, par ideju. Izteikties vari tagad.
[User Picture Icon]
From:[info]daemonicus
Date: October 16th, 2006 - 07:35 pm
(Link)
Sievietes ir tālredzīgākas?
[User Picture Icon]
From:[info]bagdarama
Date: October 16th, 2006 - 09:46 pm
(Link)
vismaz izturīgākas noteikti. tāpēc jau tā robeža nekad nepienāk ;)
[User Picture Icon]
From:[info]pierro
Date: October 17th, 2006 - 02:02 am
(Link)
Tieši tā. Tamdēļ jau nekad mēs arī neredzam vakaros sievietes, kuru vaigos ir palikušas raudāšanas pēdas un nekad nedzirdam, kā tās tramvajos aiz tevis sēžot klusi pie sevis šņukst.
[User Picture Icon]
From:[info]bagdarama
Date: October 17th, 2006 - 01:24 pm
(Link)
nezinu, kā tu šo saki. esmu aizmirsusi atšķirt ironiskas sejas izteiksmes no plēsonīgu acu spīduma un blank smaida.
liekas, ka sievietes raud pirms robežas tieši tādēļ, ka vairs neraud ejot pāri robežai. un aiz robežas asaru vairs nav. bet tas atkal ir pretī visam , ko teicu iepriekš. man nav skaidra robežas definīcija. un es nezinu, vai ar to, kuru tu nosauci, ir pietiekami, lai saprastu.
[User Picture Icon]
From:[info]pierro
Date: October 17th, 2006 - 02:44 pm
(Link)
Nē, manis dotā definīcija nav ne tuvu tam, ko var saukt par robežu. Interesanti, vai to vārdiem var paskaidrot cilvēkam, kas nezin, kas ir robeža..
[User Picture Icon]
From:[info]pierro
Date: October 17th, 2006 - 01:56 am
(Link)
Iespējams. Bet tas nenozīmē, ka viņas līdz robežai nenonāk.
[User Picture Icon]
From:[info]daemonicus
Date: October 17th, 2006 - 11:33 pm
(Link)
Man šķiet, ka daudzas to procesu pat izbauda.
[User Picture Icon]
From:[info]brunete_21
Date: October 17th, 2006 - 11:17 am
(Link)
esmu pazaudējusi savu asaru robežu... varu gandrīz teikt, ka nemāku raudāt... nožēlojami
[User Picture Icon]
From:[info]bagdarama
Date: October 17th, 2006 - 01:25 pm
(Link)
diez vai. drīzāk gan grūtāk- tev pašai.
[User Picture Icon]
From:[info]pierro
Date: October 17th, 2006 - 02:45 pm
(Link)
Lai šis teikums padara mani prastu, man nospļauties.

Raudāt māca šņabis.
[User Picture Icon]
From:[info]bagdarama
Date: October 17th, 2006 - 07:32 pm
(Link)
šņabja asaras - krokodila asaras?
[User Picture Icon]
From:[info]pierro
Date: October 18th, 2006 - 11:39 am
(Link)
Nē, nedomāju viss. Tikai tad, kad tu esi prasti piedzēries (nevis skaisti un cēli, ne baudāmi un ekstravaganti, bet tiešām, prasti un vienkārši. Bez citiem apkārt, gez jebkāda žoga), tu vari atvērt sevi. Parasti ir zemapziņā bail to darīt - bail ļaut vaļu sasodītam kliedzienam, kas noslīks skumju asarās. Bet tad nojūk visas ķēdes. Viss sākas ar vienu vienīgu domu. Pirmā, kas iešaujas prātā. Katram sava. Citam karā redzētās lietas, citam armijas postošais spēks, citam tēva spēcīgās rokas. Katram ir savs akmens sirdī un virs tās. Es nezinu kā citiem, bet man parasti pirmais sprosts izsprāgst ar treknu nelaimju saukšanu vārdā. Un tālāk.. Tālāk katram ir savs. Bet, īsumā, šņabis ar rupjmaizi izņem korķi.

Es zinu, jebkurš psihologs un psihoterapeits nobālētu, izlasot šādu ieteikumu - dzer. Jo antidepresanti, ko viņi izraksta, ir dārgāki un nes viņiem peļņu. Un, ja ar tiem neuzmanās, var kļūt tikpat atkarīgs kā no alkohola.
[User Picture Icon]
From:[info]bagdarama
Date: October 18th, 2006 - 12:30 pm
(Link)
Par pēdējiem trim teikumiem- ir cilvēki, kas var dzert. Un kam palīdz. Es zinu, ka man nē. Un vienkārši tāpat būt laukā no visa notiekošā mēdz dažkārt kļūt pārāk vilinoši (bet tas viss jau ir pārāk personiski un maz interesanti), lai arī tas (ne)sola ķēžu sairšanu.

Tāpēc jau man šķiet, ka daudzi ('jebkurš' tomēr ir pārspīlējums, manuprāt) psihologi un psihoterapeiti neiesaka. Jo ne visiem der un risks nodzerties ir pārāk liels jebkurā gadījumā. Par antidepresantiem atkal tev būtu taisnība. Un atkarība var būt no jebkā, kas tevi sniedz zināmu mierinājumu. Vai tad ne?

Pierro

Jo slimaak...