Par mārketingu, jopcik :
Jau trešais mēnesis kā neveiksmīgi cenšos sevi motivēt izlasīt kādu mārketinga grāmatu. Vakar nolēmu izmēģināt "Zīmola filosofija". Vārds "filosofija" bija tas, kas mani nopirka.
Sāku ar nodaļu "Kants un līdzsvarota pieeja". Lasu, melns uz balta, skaidrā latviešu valodā :"Pirmais , kas jāmin attiecībā uz Kantu - viņš bija augstas klases filosofs".
Saņemos un lasu tālāk: "Otrs, kas jāpasaka, runājot par Kantu, ir jāattur jūs no vēlmes lasīt šī filosfa darbus oriģinālā. Nedariet to, ja vien nevēlaties gūt padziļinātu izpratni par viņa darbiem. Viņa darbi, ar nelieliem izņēmumiem, veido vienu no visnecaurredzamākajiem materiāliem, kādos jebkad esmu iebāzis savu degunu."
Nu to arī varēja noģist pēc autora vienkāršajiem paplašinātajiem teikumiem un kaut kādas idiotiskas lepnības par savu aprobežotību, kuru viņš pats laikam uzskata par cool, very cool humora izjūtu. Un skumjākais, ka viņš nav izņēmums starp "mārketinga speciālistiem". Jopcik, un mārketingu kāds uzskatot par zinātni...nu kā lai es apgūstu priekšmetu, no kura man jau sāk uzmākties fiziskas grēmas?
Jau trešais mēnesis kā neveiksmīgi cenšos sevi motivēt izlasīt kādu mārketinga grāmatu. Vakar nolēmu izmēģināt "Zīmola filosofija". Vārds "filosofija" bija tas, kas mani nopirka.
Sāku ar nodaļu "Kants un līdzsvarota pieeja". Lasu, melns uz balta, skaidrā latviešu valodā :"Pirmais , kas jāmin attiecībā uz Kantu - viņš bija augstas klases filosofs".
Saņemos un lasu tālāk: "Otrs, kas jāpasaka, runājot par Kantu, ir jāattur jūs no vēlmes lasīt šī filosfa darbus oriģinālā. Nedariet to, ja vien nevēlaties gūt padziļinātu izpratni par viņa darbiem. Viņa darbi, ar nelieliem izņēmumiem, veido vienu no visnecaurredzamākajiem materiāliem, kādos jebkad esmu iebāzis savu degunu."
Nu to arī varēja noģist pēc autora vienkāršajiem paplašinātajiem teikumiem un kaut kādas idiotiskas lepnības par savu aprobežotību, kuru viņš pats laikam uzskata par cool, very cool humora izjūtu. Un skumjākais, ka viņš nav izņēmums starp "mārketinga speciālistiem". Jopcik, un mārketingu kāds uzskatot par zinātni...nu kā lai es apgūstu priekšmetu, no kura man jau sāk uzmākties fiziskas grēmas?
Comments
manuprāt, ko līdzīgu jūt vairums cilvēku, kam izdevies pāraugt pusaudža domāšanas fāzi.
now, būtu optimāli, ja to būtu vairākums arī tur, kur tiek veidotas studiju programmas.
es jau neprasu, lai - Stendzenieka sektā... tikai, you know...
Piedāvājamais moto, kura gaismā kādā labākā pasaulē KA varētu šādi pārstrukturēties: Life is short so Cut out the sick-making bullshit!
now, būtu optimāli, ja to būtu vairākums arī tur, kur tiek veidotas studiju programmas.
es jau neprasu, lai - Stendzenieka sektā... tikai, you know...
Piedāvājamais moto, kura gaismā kādā labākā pasaulē KA varētu šādi pārstrukturēties: Life is short so Cut out the sick-making bullshit!
(Reply to this) (Thread)
Nē, nu man kaut kur smadzeņu aizdurvē ir ticība, ka mārketings spēj būt arī radošs, inteliģents un ekoloģisks...kad stāvēju biblenē rindā uz kopētāju, man priekšā dīžājās bariņš mazu, smuku meitenīšu, un visām rokās bija "Mārketinga pamati", tiešām šausminoša aina.Kas tiek bāzts viņu smukajās, safrizētajās galviņās...
(Reply to this) (Parent)
Var arī palasīt Bodrijāra "simulakrs un simulācija" - par medijiem un reklāmu. Arī R.Barta "Tēla retorika" - par reklāmu. No citas tradīcijas - noder viss, kas ir zem virsraksta "philosophy of economics" ar Herbert Simons priekšgalā.
(Reply to this) (Thread)