sapņojam


17. Februāris 2007

(bez virsraksta) @ 18:05

[info]likvidet:

piecas no septiņām nedēļas naktīm sapņos vai nu sēdēju trako namā, vai nu pavadīju laiku ar kādu šizofrēnieti(+bonuss - arī lezbiete)(šinī pārņēmu kontroli pār sapni, tomēr nevarot to līdz galam mainīt pēc savas gribas), vai nu apciemoju mammu, kas traķenē, vai nu balansēju uz prātā sajukšanas robežas, uzvedoties kā ķerta neirastēniķe, un tad atkal jau traķenē. paldies dievam nedēļa ir garām un nu jau sapņi atslābst, šonaktsapnī šņabis bij mans draugs.
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 17. Februāris 2007 - 19:23
(Link)
pag - a vai ta tu nevarēji sapņus kontrolēt?
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 19:27
(Link)
nē, nē, ne vienmēr. bija laiks, kad centos sevi uztrennēt kontrolēšanā, tagad palaidos, un tikai veiksmīgos gadījumos pārķeru sapņus.
šitajā gadījumā man bija tā, ka sapratu, ka sapņoju un centos visādas barikādes uzburt un tādus trikus, lai pārbaudītu savus spēkus, bet ne gluži izdevās, tas kas ieplānots.
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 17. Februāris 2007 - 19:29
(Link)
džī.

man akal patrāpījās atsauce uz to džekiņu, kuru tramvajs zem riteņiem pa visu rīgu izvazāja - gāju pāri pilnīgi un absolūti melnai ielai un nāca kaukādi trancsportlīdzekļi un es tobrīd nodomāju - o! rekā mani atstarotāji tagad noderēs! :D
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 17. Februāris 2007 - 19:31
(Link)
bet es tomēr par to sapņu kontrolēšanu domāju. nu bet tas nav tā stubi dažreiz? es piemēram vienmēr sasapņojos un baisi bieži murgoju un tā, bet za to man rodas sajūta ka es kkā attīru [zem]apziņu no visādiem draņķiem un varu mierīgi dzīvot tālāk. bet ja tu kontrolē - nav tāda sajūta, ka tu varbūt tomēr sastreso to savu iekšiņu?
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 19:56
(Link)
nu jā, es arī par to esmu domājusi - a ja tu visu savos sapņos izkontrolē, tad kur paliek tie zemapziņas sārņi un kur viņiem izpausties?
bet labums ir - piemēram, ja ir tādi uzmācīgi sapņi, kuri piemeklē atkal un atkal un liek no rīta riebīgi justies, tad ir forši viņus pārķert un izsvītrot ārā. man bija tādi sapņi ar vienu scenāriju un es izdarīju tā, ka viņi vairs man nerādās, kā "klikt" un izslēgti. tas gan nebija ar sapņu kontrolēšanas paņēmienu, bet citādāk, bet nu galu galā rezultāts viens - nevēlamie sapņi vairs nav, un neredzu nekādus ievainojumus nomoda dzīvei, vēl labāk - manas domas ir aizbīdītas no tās negatīvās enerģijas fabrikas.
kontrolēšanai ir daudzi plusi. es man liekas to jau kaut kur minēju, bet nu - ir pat lasīts(jāizvēlas - ticēt tam vai nē) par tik uztrennētiem sapņotājiem, kas var lasīt grāmatas(nu labi, vietā var likt - informācijas uzņemšanu) guļot, sapņojot. bet līdz tam gan ir droši vien vairāku gadu trenniņu ceļš - vispirms jau iemācīties kontrolēt augstā līmenī un galu galā - kas visgrūtākais manuprāt - iemācīties pamostoties to visu atcerēties.
un turklāt, vai tad tu negribētu realizēt kādu vīziju par skaistāko vietu, dabasskatu, brīnumzemi, jebko, kādu vien prāts var izgudrot? iemācies sapņot un tu to redzēsi ar tādu pašu realitātes izjūtu kāda mums piemīt nomodā(nu kam piemīt, kam ne). jā, no rīta gan pamodīsies un tas būs tikai sapnis bijis, bet tas veldzējums, ko astrālais ķermenis būs saņēmis noteikti būs jūtams arī fiziskajā pasaulē.
tas viss var būt arī tad, ja nemāki kontrolēt, bet vienkārši no rīta arī nekontrolētos skaistos sapņus labi atceries, vienīgais, ja māki kontrolēt - māki arī to visu paildzināt un uzlabot kvalitāti.
ai, nu es te runāju baigi daudz par to, kas manās domās veidojies no izlasītā un mana pieredze tik spoža gan nav bijusi, bet tomēr, es tik daudzi cilvēki to visu ir aprakstījuši, tad jāsāk ticēt.
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 19:59
(Link)
ā, par murgiem man ir tā - man patīk murgot, jo murgu iespaids parasti ir spilgtāks. lai gan es nezinu kā tur ir - vai līdz ar murgiem arī zemapziņa attīrās, vai arī tas viss tiek vienkārši atkal un atkal malts un nekāda labuma.
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 17. Februāris 2007 - 21:09
(Link)
humm. nē nu es sapņus būtībā atceros gandrīz vienmēr un kādus 5 sapņus vienā naktī atcerēties man nava brīnums, līdz ar to tā arī nav problēma.

arī tās visskaistākās, viskošākās jebkad mūžā redzētās vietas esmu redzējusi sapņos. un arī visnesmukākās un drausmīgākās. es esu arī paradīzi redzējusi un nesen mirušus cilvēkus.

tomēr visbiežāk jau tie tomēr ir dienas notikumi kaut kādā dīvainā aspektā sagriezti un sasummēti - tieši tamdēļ man kauč kā riskanti liekas to visu ņemt un kontrolēt, jo - ja nu tad mana iekšiņa sašūmējas?

tāpat ir bijis, ka jo sūdīgāk iet, jo labāki sapņi un otrādi. moš tie sapņi ir balansam? (kas atkal velk mīnuszīmi kontrōlei)

nē nu 1x mūžā man bija šitāc sapnis, kur visu varēju kontrolēt, un bija baigi forši, bet nez - man kkā baile jaukties tur visur iekšā.

:)
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 21:40
(Link)
wow, 5 sapņi kā norma? man siekala pie mutes spīd :D man ar atmiņu diezgan švaki un parasti atceros divus vai vienu sapni, un tas arī tā - ja iepriekšējā vakarā pirms gulētiešanas domās palūdzu sev atcerēties nosapņoto. jo citādāk sanāk tādi tukšie rīti - kaut kas sapņots ir, bet neatceros kas.
it kā jau labs arguments pret kontroli ir arī tas, ka jau nomoda dzīvi mēs kontrolējam, ierobežojam un visādi citādi aizturam dabīgo plūdumu, lai pieskaņotos videi, tad kāpēc vēl sapņus samocīt. lai vismaz miegā viss plūst bez kādas blakus iedarbības.
no otras puses(atkal :D) kontrolējot to ko mēs daram sapnī, mēs varam izmantot ne tikai tās nomoda stundas, lai mācītos, bet arī miegu izmantot kā izzināšanas laiku. lai gan to pašu var teikt arī par nekontrolētiem sapņiem, jo tā var labi izzināt savu zemapziņu. ai nu es jau braucu kaut kur uz grāvja pusi.
varbūt laiks kautko atkal palasīt par sapņošanu.
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 17. Februāris 2007 - 21:50
(Link)
5 ir nu ne gluži kā norma - bet visai parasta parādība, jā. man pašai daudz dīvaināk vienmēr likušies tie mirušie, kas atnāk ciemā un izstāsta, ka tur otrā pusē viss ira baigi forši. lai gan man rados te daudzi kaukādi dīvainie, kas vīzijas redz un vēl nez ko, moš tas kaukā saistīts.

a kur ta vispār var uzzināt par tiem sapņiem? es no sākuma uztraucos par saviem visai iespaidīgajiem murgiem, bet tad palasījos, ak tas nekas traks nava un (kā ar visām lietām) - kā domās šiem paziņoju, ka man ir pilnīgi vienalga ka viņi ir - tā arī atstājās :D :D :D
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 22:02
(Link)
tie mirušie jau tiešām ir garu pasaules ciemiņi, tici viņiem :)
ir arī daudzi gadījumi lasīti, kur ar mirušajiem satiekas astrālajā plānā. bet ja pareizi atceros(lai gan atmiņa var vilt) tad tie mirušie, kas nāk ciemos sapņos, nav īsti tikuši īsti galā ar miršanas procesu un tāpēc viņi vēl astrālajā dzīvojas. bet baidos tālāk kaut ko runāt un sameloties, tiešām jāņem un jālasa. nu internetā kaudzēm daudz informācijas par sapņošanu. var skatīties lucid dreaming, out of body experiences un kas nu vēl tik tur nebija. iesākumam kaut vai tajā pašā vikipēdijā var pastīties. katrdā gadījumā man tā vienmēr likusies interesanta lasāmviela, kas bieži vien aizved pie vēl interesantākām tēmām :)
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 17. Februāris 2007 - 22:10
(Link)
mirušie nāk 3 dienu laikā pēc nāves, vēlāk nē. parasti ir priecīgi, neatkarīgi no nāves cēloņa, par savu nāvi negrib runāt, beigās mēdz doties prom :)
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 22:16
(Link)
forši. tās reizes, kad es sapņos piedzīvoju nāvi arī bija kolosālas - laimes, brīvības, visaptverošas gaismas sajūta, varbūt tas ir līdzīgi.
ā, ko es vēl atcerējos - kontrolēt sapņus ir noderīgi tajā ziņā, ja gribi kaut ko pārvarēt, piem. bailes no augstuma, cilvēkiem, insektiem, vai ko citu. jo sapņos var pasniegt to scenāriju, kurš tevi biedē un, zinot, ka tu sapņo, uzdrīkstēties darīt to, ko fiziskajā plānā tu vienkārši nevarētu. un vairākas reizes pa sapņiem to nevēlamo situāciju piesaucot un izdzīvojot, pazūd arī pašas bailes. nu tas tā, ja ir no kā baidīties :)
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 18. Februāris 2007 - 14:29
(Link)
uh - nomirt sapnī ! es parasti tieku līdz mīršanai, bet tad uzreiz mostos augšā.

dēm - tā baiļu apkarošana gan būtu forša :D
From:[info]likvidet
Date: 18. Februāris 2007 - 17:09
(Link)
mmh :)
šonakt sapņoju, ka man iedod tableti pret kakla sāpēm un pamostoties man par brīnumu nesāpēja kakls un nebija grūti elpot(kādas pēdējās dienas visu laiku modos ar sāpi kaklā). tā ļoti iespējams tikai tāda sagadīšanās, bet es atcerējos, ka sapnī jau var arī sevi padziedināt. tas ar forši.
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 18. Februāris 2007 - 18:05
(Link)
hm.

man te ir pāris pazīstamu, kas baigi tur aizraukas ar kkādu sazinkādu jōgu (vai Ošo, vai sazin ko). un tad viņi brauc laiku pa laikam uz kādu vientuļu latvijas vietu, kur notiek semināri, kuros viņi izkliedz visas negācijas, kas viņiem sakrājušās.

es nekad to neesmu sapratusi, jo man liekas, ka vajag taču drīzāk censties dzīvot tā, lai negācijas nerastos vispār. tad arī nevajadzēs kliegt. kā saka - jācīnās ar cēloņiem, nevis sekām.

un tā sapņu kontrole laikam sanāk kaut kas līdzīgs. drīzāk vajadzētu censties reālajā dzīvē dzīvot tā, lai tev nenāktos vēl sapņu laikā ar sevi noņemties. jā, kaut kā.

bet man kā reizi pieklīda nejauši Astral travel e-grāmata kaukāda. moš palasīšos :)
From:[info]likvidet
Date: 18. Februāris 2007 - 23:28
(Link)
nu pareizi jau ir, vajadzētu vairāk cēloņiem pievērsties. bet, ja attopas par vēlu(kā parasti gadās), tad sanāk putra un tad jācīnās gan ar cēloņiem, gan ar sekām. un tad jau saks un tad jau virumu vāra katrs pa savai modei.
un man, piemēram, reizēm tā liekas, ka jau pie šūpuļa mīļā Māra safārējusies bijusi, un tieši tāpēc vienīgi kā jauka bērnu pasaka izklausās, ja tiek runāts, ka var dzīvot arī tā - ka sanāk. nu es te jau kautkur prom no tēmas un sāku murgot, jānokaunas, bet nu ko es gribēju pateikt ir, ka
es vairs neatceros, ko gribēju pateikt, bet nu lucid dreaming varbūt varētu būt kā vēlviena ārstēšanas metode? man liekas arī.
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 19. Februāris 2007 - 10:53
(Link)
jah jah - piedzimtais grēks! :D redz - mani nokristīja, kad biju vēl neapzināta vecumā, ij tamdēļ laikam par dzimšanas aktu nekad vainīga neesu jutusies :D

nu nez, es kaukā cenšos vnk dzīvot saskaņā ar sīrcapzīnu. sanāk kā nu kuro reizi, bet cenšos. un tad kad man viss bija galīgā dēlī sagājis, tad aizlikos pie zāļu tantuka, kas ņēma un visu nebūšanu noņēma nost - kopš tā laika ar viss ir puslīdz forši (tuk tuk tuk). kaukādas lietas jau ir, pie kā jāpiestrādā, bet tāda iekšēja ticība ira, ka moš tikšu pati galā ar ikdienas apziņu :)

bet nu ok - kad būs biši vairāk laika iedziļināšos tai ēbukā.
From:[info]likvidet
Date: 19. Februāris 2007 - 14:12
(Link)
jā, ņam ņam zāļu bābas var gan visu ko uzjautrinošu sabarot, bet tad atkal manuprāt sanāk tikai tāda īstenības krāpšana un līdz ar to sirdsapziņas bojāšana. bet dažreiz jau nu gan - hū kērz par īstenību un patiesību, es tikai gribu, lai man būtu vieglāk :)
[User Picture Icon]
From:[info]panacea
Date: 19. Februāris 2007 - 20:27
(Link)
nē nu nebija zāļu tanta, kas dod zāles, bet tanta, kas visu ko sliktu nojem. nezināju kā lai saprotamāk nodēvē.

un lai arī es esmu teju vai sajentiste un sajence šitām lietām netic, tanta līdzēja dikti dikti
From:[info]likvidet
Date: 19. Februāris 2007 - 22:53
(Link)
nu tad gan pavisam faini. katram savu brīnumtanti!
From:[info]likvidet
Date: 17. Februāris 2007 - 21:52
(Link)
nu katrā gadījumā, ja vēl neesi redzējusi, ir vērts noskatīties izdaudzināto Waking Life, tas tāpat šādām tādām pārdomām :)
[User Picture Icon]
From:[info]cannibalsmith
Date: 18. Februāris 2007 - 10:29
(Link)
Ai, kā esmu noslinkojis!
From:[info]likvidet
Date: 18. Februāris 2007 - 12:06
(Link)
ko tad?