Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

26. Dec 2008

21:28

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Kā jau bija gaidīts, viens pirkums beidzās ar reportu epay un negatīvu fīdbeku pārdevējam, pirmo manā pieredzē. Nu es kategoriski nesaprotu, kā viens vācietis var ņemt un pat neatbildēt. Nu varbūt cilvēks slimnīcā komā? Nu ne taču, pa šo laiku bija devis atsauksmi citam pircējam.

Bet process interesants, ja kāds vēl nav devis negu - pirms tam ir jāieķeksē trīs čekboksi (esmu mēģinājis sazināties ar pārdevēju, esmu gaidījis pietiekami ilgi, atsauksme nesatur explicitu un personisku kontentu). Pēc tam skaties, ka pārdevēja reitings no 100 ir nogāzies uz 97.4, saberzē ķepas un aizej uzvārīt tēju.

Līdz šim esmu devis pozitīvu arī apšaubāmos gadījumos, ja cena bijusi smieklīga un defekts - pusstunda darba ar skrūvjgriezi. Vajadzēja vismaz atbildēt "čuvak, tu tur Latvijā vispār zini, kā šitā manta ir jālieto - droši vien slapinies ādās un nejēdz saspiest pogas", nevis mētāt nesaprastu Gēti.

(2 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]misame
Date:26. Decembris 2008 - 22:59
(Link)
Un pats arī dabūji atpakaļ "u suck" vai kaut ko tikpat augstvērtīgu?

Esmu vienureiz ielicis "neitrālu" un 5 min laikā dabūjis atpakaļ "pats tāds" ziņu - droši vien, tirgotājiem diez kā nepatīg neg.
(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:27. Decembris 2008 - 07:46
(Link)
vēl nē, droši vien Weinacht un tā. Bet nevar arī smaidot stāvēt, kamēr lupī pa purnu - tikai tāpēc ka kaujoties var salauzt brilles.

par "u suck" var dabūt sankcijas no pārraugiem, cik saprotu; bet jā, gājiens ar pozitīvu atsauksmi un "viss ko es domāju" tekstu ir zināms - tāds man abpusēji sanāca darbības sākumā.

atcerējos, ka kopš kautkādiem laikiem pircējam vairs nevar atdot atpakaļ negatīvo, ja ir laicīgi samaksāts. No viens puses labi, no otras - daudz godīgi pārdeveji slēdzot kontus, jo nevar pasargāt sevi no čakarētājiem. Piem. cilvēks pārdod kautko dārgu. Žuļiks saņem preci, teiksim, foķegu, izņem/apmaina vajazīgo detaļu un ar žēliem saucieniem "oi, prece neatbilst aprakstam" atgriež to, pārdevējs faktu pamana jau tikai pēc laika.
(Reply to this) (Parent)