Kā jau bija gaidīts, viens pirkums beidzās ar reportu epay un negatīvu fīdbeku pārdevējam, pirmo manā pieredzē. Nu es kategoriski nesaprotu, kā viens vācietis var ņemt un pat neatbildēt. Nu varbūt cilvēks slimnīcā komā? Nu ne taču, pa šo laiku bija devis atsauksmi citam pircējam.
Bet process interesants, ja kāds vēl nav devis negu - pirms tam ir jāieķeksē trīs čekboksi (esmu mēģinājis sazināties ar pārdevēju, esmu gaidījis pietiekami ilgi, atsauksme nesatur explicitu un personisku kontentu). Pēc tam skaties, ka pārdevēja reitings no 100 ir nogāzies uz 97.4, saberzē ķepas un aizej uzvārīt tēju.
Līdz šim esmu devis pozitīvu arī apšaubāmos gadījumos, ja cena bijusi smieklīga un defekts - pusstunda darba ar skrūvjgriezi. Vajadzēja vismaz atbildēt "čuvak, tu tur Latvijā vispār zini, kā šitā manta ir jālieto - droši vien slapinies ādās un nejēdz saspiest pogas", nevis mētāt nesaprastu Gēti.