Vakar mēģināju pārkompilēt kerneli (2.6.4), nepalīdz. Tagad mēģināšu ielikt vēl citu video karti, ja tas nepalīdzēs, mēģināsim pāriet uz 2.4 kerneli (kurš ir laika pārbaudits, un stabils pēc vella. Diemžēl 2.6 kerneļos ir daudz labas fīčas, un viņi ir daudz ātrāki... (optimizēti), baigi gribas lai 2.6 kernelis būtu OK.

From:[info]grrr
Date:2. Aprīlis 2004 - 11:37
(Link)
uz ko cibai sanāk lielākā noslodze? DB?
[User Picture]
From:[info]watt
Date:2. Aprīlis 2004 - 11:43
(Link)
nav noslodze pie vainas. aizvakar, piemēram, nomira klusām pa nakti (ap trijiem), kad load bija 0.01...

kaut kādi mistiski lock-up uz nāvi.
(btw, DB nav noslogots, jo LJ lieto tādu lietu kā memcache (http://www.danga.com/memcached/), un tas izdara tā, ka nav jālasa no DB, tikai jāraxta. (mysql ir probz ar lasīšanu - locko visus write threadus, cik atceros:)