Memento mori
naaves_studija
...::. .:....:

August 2015
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

! [userpic]
GAME OVER

Nāves atainojums agrīnajās datorspēlēs [youtube, 2'25"]

Tags:
Comments
Re: "praktiski visu spēļu modelis ir iznīcināt, nenomirt"

Ok, jā, sporta spēles. Par pārējo... ir kādi piemēri?

A game is nothing without the constant fear of death.

Saguglēju, piem., Prince of Persia: http://www.quartertothree.com/game-talk/showthread.php?t=49074

Kvesti - Myst un Rhem sērijas, Siberia (varbūt izņemot atsevišķas situācijas), vēl laika vecās point-click Šerloka Holmsa izmeklēšanu spēles u.c. Tur svarīgāk risināt problēmu, nav principa "nogalini vai nogalinās tevi".
Droši vien arī lielajā vairumā mazākiem bērniem domāto spēļu nevar nomirt.

Reku tieši tēma: http://www.retrojunk.com/forums/index.php?view=posts&fid=10&tid=36111
You only faint/black out in Pokémon !

Re: A game is nothing without the constant fear of death.

Nu, Prince of Persia spaiki neko daudz neatpaliek no Mortal Kombat. Par izmeklēšanas spēlēm, ok. Neesmu spēlējis. Atcerējos arī klasisko bumbiņu likšanu strīpā.

Re: A game is nothing without the constant fear of death.

Prince of Persia ir vairākas daļas, acīmredzot kādā nedrīkst mirt.

Vēl biznesa simultori (Tycoon), pilsētplānošana (SimCity sērija) un "LSD simulators" :) -> http://www.youtube.com/watch?v=70gtHWz70Z0