|
| 21. Nov 2012 @ 12:01 |
---|
|
From: | scope |
Date: |
21. Novembris 2012 - 12:42 |
|
|
|
(Link) |
|
Kura gada? Bet tā, no kolēģu/paziņu pieredzes, no 1998. līdz kādam 2005. gadam baigi rūsē(konkrētie eksemplāri 626 arkas, bag. vāks, 3 un 6 abām arkas).
Doma bija tieši par minēto laika posmu no 98. uz augšu. Ok, paldies! Viela pārdomām. Fordu otrreiz nolēmām neņemt tieši tāpēc, ka traki rūsē. Ak tad Mazdas arī ...
|
From: | scope |
Date: |
21. Novembris 2012 - 12:53 |
|
|
|
(Link) |
|
Varbūt ne visas, bet zem logiem pagalmā stāv 626 ar ļoooti norūsējušu grabažnieka vāku un aprūsējušām aizmugurējām arkām. Mazda3 ir paziņu lietošanā - rūsē pakaļējās arkas, ap grabažnieka vāku, par priekšējām arkām tā uzreiz neatceros. Mazda6 - esmu pat dzirdējis gadījumus, kad garantijas laikā pārkrāso priekšējās arkas, kuras paspējušas norūsēt.
Bet tas, laikam, kā paveicas :)
|
From: | scope |
Date: |
21. Novembris 2012 - 12:57 |
|
|
|
(Link) |
|
Starp citu, kas vainas, piemēram, vāciešiem?
Ta vot cena laikam. Plānojas iepirkt kaut ko LVL 500-600 robežās. Passat man patiktu, bet tie maitas zem štukas nav dabonami.
|
From: | scope |
Date: |
21. Novembris 2012 - 13:56 |
|
|
|
(Link) |
|
Vecajiem Passat, līdz 1998. gadam, vajadzētu būt lētiem uzturēšanā. Tur vēl viss vienkāršs (vecā ritošā) un viegli remontējams, un, ja dabon labu TDi eksemplāru, mega ekonomiski.
From: | divi_g |
Date: |
21. Novembris 2012 - 19:55 |
|
|
|
(Link) |
|
VW ir no zagļiem jāuzpasē bik vairāk :(
|
From: | scope |
Date: |
21. Novembris 2012 - 21:06 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu beidz, imho statistikas pamatā ir tas, ka to VW un Audi ir melnais tūkstotis, tāpēc arī absolūtajos skaitļos sanāk, ka daudz zog.
From: | divi_g |
Date: |
21. Novembris 2012 - 21:09 |
|
|
|
(Link) |
|
Varbūt, tomēr es šī iemesla dēļ par VW/Audi/BMW/MB padomātu divreiz.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |