|
| 28. Nov 2008 @ 18:40 |
---|
|
From: | jan09 |
Date: |
28. Novembris 2008 - 22:29 |
|
|
?
|
(Link) |
|
vai varat paskaidrot tekstu - automātam automāta mīnusi? akm-47 mīnusu nav, bet, ja runa ir par auto ātrumkārbu, tad tai mīnusi ir nosacīti - pārsvarā rodas iesācēju (nejēgu) braucēju dēļ ;)
ecimredzot :) esmu nejeega, bet es ar manuaalo daudz labaak emocionaali juutus mashiinas brauksanas procesu + vilkt manuaalo nesarzegiitaak. ja par iesaaceejiem - mees salonaa testeejaama bus variantus, pie stuures izskatiijas profesionaals ne tikai pardevejs, bet brauceejs - sajuutas manuaalajaa pa offroadu bija gauzi labaakas :)
|
From: | jan09 |
Date: |
29. Novembris 2008 - 08:50 |
|
|
Re: ?
|
(Link) |
|
fascinē tehniskais secinājums par auto - emocionāli labāk jūtams braukšanas process ;) ja par tēmu - konkrētā auto aprakstos speciālisti labi izsakās par ritošo daļu un transmisiju. automātiskā kārba nozīmē mazliet lielāku degvielas patēriņu, "emocionāli labāku" braukšanu sastrēgumos un ne tikai (offroad secensības neņemsim vērā), vilkt auto ir iespējams pie ierobežojumiem ātrumā un attālumā, nav iespējams "ievilkt" (kas nozīmē, ka jābūt labam akumulatoram un nebojātai degvielas sistēmai). Tā kā auto domāts braukšanai, nevis valkāšanai striķītī, šo argumentu droši varam izsvītrot ;))
tev drosi vien ir jaunums,ka vismaz sievietem masinas iegade ir arii emocionals pirkums un taapat arii braukshana - neskaitot racionalos ieguvumus, brauksana ir emocionala bauda:)
braucam katrs ar "savu kaarbu" un esam apmierinaati:)
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |